{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P-sprøjte..
  • #1   9. nov 2008 Jeg er desværre en af dem der ikk tåler P-ring, glemmer og tage p-piller, får meget ubehag ved kondom og har hørt at både p-stav og spiral giver meget mærkelige menstruationer.. :S Gør P-sprøjte også det ligeså meget.. ???

• #2   10. nov 2008 Jeg vilel ikke anbefale at få p-sprøjte -alt andet end bare p-sprøjte!

Der har efterhånden været så meget bla. herinde med at folk har store problemer med at blive gravide efter p-sprøjte og mange af dem der har svært ved at blive gravide går det typisk igen med at det er efter p-sprøjte.
    Har selv en veninde der har et barn og derefter har hun fået p-sprøjte men nu kan hun ikke blive gravid og det er 2 år siden at hun stoppede med den. Hun er næsten blevet steril.

en kobberspiral har ingen indvirkning på din fertilitet og det er langt fra alle der får mærkelige menstruationer af det. Har en veninde der ikke kan tåle at få hormoner grundet noget hun lider af og hun har været rigtig glad for sin kobberspiral. Hun havde den i 2 år og ville så have barn og fik den taget ud. Hun blev gravid en måned efter og min mor selv blev 14 dage efter. Har så også en veninde der blev gravid mens hun havde spiralen oppe men den sad så forkert og var faldet ned så hun skyndte sig at få den pillet ud og er lige så langt henne som mig nu.
    Jeg synes at det er et forsøg værd. Der vil altid være nogen der har haft problemer med alle former for prævention, men jeg har hørt at kobberspiralen skulle være bedst af de former der er, også fordi den ikke påvirker fertiliteten så du kan blive gravid med det samme som du får taget den ud

• #3   10. nov 2008 Gør den ikk ondt at få sat op ? Kan man blive bedøvet når man får den sat op ??

• #4   10. nov 2008 Uhha.. Er så bange for det.. Min læge siger det gør meget ondt :S

• #5   10. nov 2008 Hm.. Har læst lidt på det.. Det lyder da som om at hormonspiral giver mindre komplikationer end kobberspiral.. er der meget forskel ???

• #6   11. nov 2008 mine to veninder havde også kobberspiral og vil mene den er bedst. Den ene kunne som sagt ikke tåle hormoner fordi hun har epilepsi men de vil begge have dem igen. De er også bedst for kroppen. De ting med hormoner i kan være lidt trickey så ville vælge den med kobber, som jheg også har hørt bedst om. Min mor havde kobberspiral i 13 år og fik den taget ud og blev gravid med min lillesøster med det samme.

mener heller ike hormoner er så sundt fordi det er kræftfremkaldende og så er det altid bare bedst at undgå hormonerne.
    Kan fortælle dig at jeg har heller aldrig prøvet det og er skide bange for det for synes at almindelige gynækologiske undersøgelser gør vildt ondt så jeg ligger og prøver at slappe af men det gør stadig lige ondt så hvor ondt vil det ikke gøre på mig? tror jeg gør det alligevel, slipper for at tage p-piller hver dag som heller ikke er sunde og så kan man amme med kobberspiralen. Det kan man ikke med den med hormoner i. Mine to veninder sagde at de ikke mærkede det, det gjorde ikke ondt overhovedet så tror bare jeg skal havde det overstået og kigge på skiltet når jeg går ind og sige til mig selv at når jeg går ud bagefter igen og kan kigge på det skilt igen så er det hele overstået. Så kan jeg gå op og købe mig en chokoladebar som belønning.

du kan tage din mor eller en veninde med hvis du er meget nervøs for sådan noget. men dem jeg kender siger at det ingenting er at frygte, og kan jeg føde et barn så burde det være pinligt hvis jeg ikke kan få sat en spiral op hehe smiley det er ikke sikkert du mærker det heller

Kommentér på:
P-sprøjte..

Annonce