{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.332 visninger | Oprettet:

Hvornår synes i tiden vil være bedst?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Vi har en dejlig datter på 9 måneder!
jeg har været på kontanthjælp, men nu slutter jeg min barsel og går i lærer som scoial og sunhedshjælper!
jeg er færdig 2013 november! og jeg vil gerne læse videre til assistenten!
Men vi vil også gerne have et barn mere ? hvornår?
Skal det være under uddannelse? eller efter? der må jo ikke gå for lang tid??? håber i kan hjælpe!! Jeg er i vild rede!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår synes i tiden vil være bedst??
  • #2   27. aug 2012 Hej Stephanie.

Ja det var egentligt også min tanke, du ved, at planlægge jeg var gravid under den første uddannelsen, altså gøre den første del færdig ligesom med dig.
    Men min bekymring ligger i, at jeg har haft meget kvalme og meget ondt i mit bækken i min første graviditet. smiley smiley

• #4   27. aug 2012 Tanja.
    ja jeg ved godt det ville være klogeste! Men vi ønsker jo en baby! og gerne inden for samme årrække....
    og om et år står jeg og er færdig med scoail og sunhedhjælper uddannelsen.

• #7   27. aug 2012 Det jo også det :d

men ville der være noget galt i at midt under scoail og sunhedhjælpern at blive gravid, føde når jeg er færdig med hjælpern? Men hvad så med barsel penge ? hvad er det fra ?

• #8   27. aug 2012 Jeg ville vente, kunne personligt ikk drømme om at få to ble børn med vilje. smiley Men det er jo helt op til jer hvordan i vil det.

• #10   27. aug 2012 Tania-- Har heller ikke sagt det var svært, jeg kunne bare ikke drømme om det. smiley

• #12   27. aug 2012 Jeg mener skam det jeg skriver. smiley Men skriver ingen steder det er svært, personligt ville jeg bare aldrig gøre det med vilje.

• #13   27. aug 2012 Hmm ville nok vente er selv lige blevet færdig med pædagog udannelsen havde Noah under hele udannelsen kunne ikke forstille mig at have 2 børn og gå i skole og eksamener, plus arbejde og lektier, hvia jeg var dig, ville vente med at få nummer 2 til du er færdig..

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #14   27. aug 2012 Jeg Ville blot forsøge under uddannelsen. Du kan altid tage En del af den efter barsel.. Jeg startede på pædagog seminariet, da mine børn var hhv. 11 og 23 måneder gamle. Det er gået skide godt, for at sige det pænt. Det sidste halve år arbejdede jeg mellem 16-19 dage pr måned som nattevagt ved siden af. Jeg passede min skole, børn, arbejde og lektier. Og kom ud med et pænt snit på over 10.. Så jeg er godt tilfreds. Jeg vil faktisk påstå at det er nemmere at læse i forhold til at have arbejde, samtidig med at ens børn er små, da man selv kan disponere over sin tid....

Kommentér på:
Hvornår synes i tiden vil være bedst??

Annonce