{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.544 visninger | Oprettet:

hvordan kan I få nr.2?? {{forumTopicSubject}}

Med chancen for at få mange mennesker efter mig så spørger jeg alligevel...

Hvordan kan I få nr. 2???
At føde gør så ondt at jeg ALDRIG vil igennem det igen... Og alle siger ellers jeg kom nemt igennem det men det synesjeg nu ikke, var jo ved at dø af smerter... Det der med at det går over når barnet ligger på maven eller at man glemmer det med tiden passer IKKE... Jeg husker det så godt som i går og min datter er eller 2½ år nu.

Synd for min kære mand da han ønsker sig et barn meget højt men har sagt at så må det blive med en anden for jeg skal ikke hav flere børn... Kunne skrive en hel bog om hvorfor jeg ikke skal hav flere....

Lyder måske som om jeg hader børn eller mit eget barn men det passer nu ikke, jeg elsker hende over alt på jorden og fortryder ikke at jeg gik det hele igennem for hende.
Men nr. 2,3 og 4 bliver det aldrig til...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan kan I få nr.2??
  • #1   27. aug 2012 Jeg synes da også at det var en kæmpe smerte, men var da ik i tvivl om at jeg også ville ha nr 2. Det er jo ik ret længe man ska holde smerten ud og synes barnet er det HELE værd.

• #3   27. aug 2012 For mig sys jeg kun selve fødselssmerterne var der under fødslen og har på intet tidspunkt været så skræmt af smerterne at jeg ikke ville have nr 2 smiley men havde osse en super nem fødsel første gang og sys egentlig det var værre at blive jordet ud og tisse efter fødslen. Den del ser jeg bestemt ikke frem til igen men det andet glæder jeg mog egentlig til.for sys det var så stor en oplevelse første gang at jeg ikk ku følge med smiley

• #4   27. aug 2012 Jeg glæder mig til fødslen af nr. 2 og jeg har bestemt ikke glemt hvor ondt det gjorde 1. gang!

• #5   27. aug 2012 Så er det åbenbart bare mig der er mærkelig... Og kejsersnit er helt no go her, der er ikke nogen der skal skære i mig med mindre jeg virkelig er ved at dø...

• #7   27. aug 2012 Jeg syns ikk det gjorde så ondt at føde smiley havde en normal fødsel 9 timer fra første ve smiley havde regnet med meget meget mere smerte smiley
    Men det jo også forskelligt fra person til person smiley har selv en meget høj smertetærskel smiley

Ser frem til min næste fødsel, for så ved jeg lidt mere om Hvad jeg går ind til og får sikkert også en større oplevelse smiley

• #8   27. aug 2012 Æv, denne tråd sku jeg ik ha læst her kort før termin smiley

• #10   27. aug 2012 Haha.. Lige en tråd for en som frygter fødslen.. -.- min smertetærskel er ikke eksisterende på den dårlige måde.. smiley hyggelig natlæsning heh

• #11   28. aug 2012 Jeg var klar igen til en ny et par timer efter smiley forventede også at jeg skulle ligge og vride mig i smerte.. Jo det gjorde da lidt ondt, veerne nev osv, og pressefasen var ikke det sjoveste, men kneb ikke en tårer, og klarede dem udelukkende ved lidt lændemassage da de var værst og god vejtrækninger.. Havde en drømmefødsel.. Det der er så svært er jo at de kan være så forskellige fødslerne. smiley så måske din den næste bare er som dn drøm ligesom min, og at min den næste BL være et stort mareridt smiley

• #12   28. aug 2012 Jeg syntes det var så hamrende fedt at føde! Gad gerne føde ti børn - elsker det! Tror dog jeg vil ende med at have nok i tre unger smiley

Jeg glædede mig til min fødsel, og glæder mig endnu mere til jeg engang skal gøre det igen.
    Det eneste jeg er ærgerlig over, er at det nok vil gå så hurtigt at jeg ikke rigtig når at leve mig ind i det hele smiley

• #14   28. aug 2012 kan på en måde godt forstå dig, for jeg har heller ikke glemt smerterne, som jeg havde i 23 timer og jeg har heller ikke glemt smerterne derefter (fik aks) i mit sår og jeg kæmper stadig med at træne mine mavemuskler op efter aks. Jeg har heller ikke glemt de psykiske smerter ved at være igennem en SA og MA inden min supermand kom. Eller de forfærdelige tanker og ting vi skulle igennem efter han blev født.

Men men men, det skal ikke stoppe mig i at få en guldklump mere:) Og jeg kan ikke sige hvorfor, men jeg går gerne det hele igennem igen, for at have en dobbelt glæde:)

• #15   28. aug 2012 TS jeg synes det er fint du har det sådan..

Men må jeg spørge hvad så hvis det sku ske at jer der ikke vil have flere er i så bestemt på at få abort, hvis i en dag sku komme i den situation. At i var blevet gravide alligevel !?
    Er bare af ren nysgerrighed, jeg dømmer ingen:0)

• #16   28. aug 2012 Min fødsel var heller ikke ret sjov. Startede med bækkenløsning og endte med at gå 15 dage over. Jeg blev sat igang på 14. dagen.
    Forløbet var gået fint med masser af veer og jeg åbnede mig helt efter bogen. Da presseveerne kom, var der bare ikke nogen baby. Fik vedrop, da de troede der ikke var gang nok i veerne. Efter flere timer med presseveer jeg ikke måtte bruge, endte det i AK. De fandt bagefter ud af, at han lå skævt og skal sådan en stor basse ud, skal han ligge præcist.
    Efter alle de smerter og alt det bøvl, er jeg stadig ikke i tvivl om, at vi skal have en mere. Gevinsten er så stor, at jeg gerne gør de igen.. smiley

• #17   28. aug 2012 Ville det ændre din mening, hvis du blev lovet kejsersnit?

• #18   28. aug 2012 jeg tænker også den hvordan kan folk gøre det igen, og jeg har ikke født endnu:0(men bare så dårligt og den konstante smerte jeg har haft i 9 mdr, er nok til og sige ikke flere.. vil endelig gerne have flere men vil ikke endnu en gang leve 9 mdr i helved, og slet ikke med et lille barn ved siden..

• #19   28. aug 2012 Trine- kan godt forstå at du har det sådan, er dejligt at han ikke er alene barn:0)
    Men er da ked af at høre at det måske påvirker jeres sexliv.. Ved selvføljelig ikke om i er det, men det jeg jeg nok være. Så kan godt forstå dine tanker om at gøre der permanent at du ikke kan få børn

• #20   28. aug 2012 Jeg synes det var værre at være gravid end at føde...
    Men jeg sov jo så også fra start til slut, så mit forløb er jo lidt atypisk..

• #21   28. aug 2012 Jeg er så heldig at jeg har p-stav i armen og den kom i 3 timer efterjeg havde født. det eneste jeg skal tænke på er at gå til lægen og få den skiftet hver 5. år.
    Chancen for at jeg bliver gravid med den i er der selvfølgelig stadig men den er ikke stor og sker det så ja ville det nok bliver en abort.
    Jeg har været meget syg, angst,dep. osv END jeg blev gravid og da jeg også har svært ved at overskue mange ting på en gang er det nok heller ikke sundt med et barn mere. Jeg har passet min datter til UG ammet i 10mdr. og går stadig hjemme med hende selvom hun er 2½år, ville ikke undvære hende men vil heller ikke igennem en fødelse mere, er mega bange for smerter.
    Har dårlig ryg og hofte i forvejen så at skulle føde er på ingen måde sjovt.
    Folk siger jeg havde det nemt.
    Vandet begyndet at sive kl. 02.00 havde ikke veer.
    Kl. 07.00 begynder der små veer men med meget små mellemrum
    Kl. 8 var vi påsyghuset og vandet gik.
    Jeg kom i badkar og lå med lukkede øjne hele vejen igennem og sov mellem veerne.
    Kl. 13.47 kom jeg op af vandet og jeg fik pres veer.
    Kl. 13.54 er min datter født.

Ja lyder nemt og lide efter bogen men med ryg smerter og en hofte der låser så gør det bare 10 gange mere ondt, kan heller ikke svare på om det er fødelsen eller ryggen/hoften der gjord mest ondt.

Men lægerne siger så også at jeg ikke har godt af at være gravid, små piger (160 høj og vejer 42kg) med dårlig ryg er ikke rigtigt skrapt til at føde børn.
    Havde det nemt kunne uden problemer ride inden til jeg var 7½ mdr. henne og var ude og save brænde dagen for jeg fødte. hvilken ellers er ret hårdt når man har brænde fyr...

Men dejligt at hører at jeg ikke er så mærkelig igen og at jeg ikke er den eneste der har det sådan...

• #22   28. aug 2012 Tak for svar:0)
    Kan nu godt forstå din beslutning.. Jeg er selv i tvivl om jeg skal have nr 2 men det er ikke grundet angst for fødslen men mere private ting.. Men blev jeg gravid ved et uheld vil jeg nok vælge at få barnet:0)

• #23   28. aug 2012 jeg er kommet frem til at jeg heller vil giv min datter et godt liv endj eg vil få en mere og så ikke kan overskue nogen af dem...

Og ja min datter bliver ene barn men det synes jeg ud ikke betyder noget.

Den eneste luksus hun har som ikke alle har er en pony (2 stk.hvis det skal være helt rigtigt) og det ville hun hav lide meget om der var 1-2 eller 5 børn.
    Vi bor på en stor gård, har selv hest og meget seriøse rytter. Hestene er bare en stor del af vores liv.

• #25   28. aug 2012 min mand og mine dyr er også mine børn fordelen er bare at jeg ikke har skulle føde dem... smiler

• #26   28. aug 2012 Min fødsel gik os af røven til men gør det gerne igen - husk der kommer et miracle ud

• #27   28. aug 2012 jeg vil ikke gå gennem smerter, chancen for endnu dårlige ryg og hofte end jeg allerede har og chancen for at gå ned med dep. og stress "bare" for et barn... Ja undskyld men jeg vil heller lad være og så kunne være en ordenlig mor for den lille pige som jeg har i forvejen...

Jeg er heller ikke typen der elsker helt små børn, jeg tænker mere at det er godt de bliver ældre for hver dag... Ved godt at det lyder mærkeligt og at I nok synes det er helt forkert men vi er heldigvis forskellige.

• #31   28. aug 2012 S og lærke... godt at hører jeg ikke er den eneste... Man kan godt følge sig lidt alene om at hav det sådan, jeg synes folk ser ned på én fordi man er ærlig og siger hvad man følger.

Måske har jeg også fået det sådan fordi min datter har sprog problemer man skal bruge mere tid og kræfter på hende end "normal" børn.
    Men det viste jeg i forvejen at hun nok ville hav da jeg selv har haft det i min barndom og stadig har lidt problemer.

Jep børn tag på et forhold det kan man jo se gang på gang...

• #33   28. aug 2012 nemlig har det også sådan, heller være der 100% for en end 50% for to... Har stadig drømme jeg vil nå og for at kunne nå dem og være der for min familie på samme tid ja så er der ikke rigtigt plads til et barn mere...
    Dejligt at se jeg ikke er ene om det S og lærke....

• #38   28. aug 2012 Det er jo forskelligt hvordan man har det....
    Jeg troede da også jeg skulle dø da jeg fødte ( uden smertelindring ) men jeg glæder mig som et lille barn til at skulle gøre det igen nu her snart.

Og jeg ved da også at jeg skal have endu flere børn, jeg er total afhængig af alt den lykke og kærlighed jeg kan give til mine børn og ikke mindst alt det jeg får tilbage. Jeg har aldrig haft så mange lykkestunder og grint så meget som i de sidste 3 år og jeg vil opleve det hele igen.

Jeg vil blæse på smertehelvede, det er så kort et øjeblik det vare i forhold til at man så har verdens største gave resten af sit liv smiley

• #40   29. aug 2012 Dina...det er dejligt for dig så går du da ikke og for det dårligt over at skulle igennem en fødelse mere.
    Dette er desværre ikke en mulighed for mig da jeg har det sådan at der ikke er nogen der skal skære i mig uden jeg virkelig er ved at dø...

• #44   26. sep 2012 ja børn har glæde af hinanden men de skal også hav glæde af deres forældre og det har de ikke hvis man kun er der 50%

vi har valgt ikke at få flere børn,eller rettere jeg har valgt. Jeg kan ikke en fødelse mere, for mig er det ikke en kort del af det. Og med det vi gerne vil videre med så er der ikke plads til at "tag" 3 år mere ud af livet.
    Og vores datter som vi har nu er halv døv og har derfor mere behov for os end et normal barn på hendes alder.

Vi går ikke indfor at børn skal i dagpjele eller vuggestue. Kommer først hjemmefra når børnhaven starter.

Men det er da godt at I andre så kan søge for at menneskeheden ikke går under... smiler

• #46   26. sep 2012 Nu er jeg en af dem der ikke syntes det var så forfærdeligt at føde. Men jeg har alligevel haft flere overvejelser, den korte version: jeg ville gerne opleve graviditeten igen, med alle forventninger om den lille ny, mærke den sparke. Jeg ville osse gerne at Lukas ikke skulle være enebarn, og se ham vokse med opgaven som store bror. Og det er alle bækken problemer værd at se og høre ham tale om alt det han kan når han bliver storebror.

• #47   26. sep 2012 Min fødsel var ikke den næmmeste. Mit vand gik fredag d. 9 marts kl 5:00. Kl 5:30 Kom veerne.
    Min datter er født d. 10 marts kl 23:24
    Veerne forsvandt hele tiden så de blev ved med at sende mig hjem.
    Men min datter skal ikke være enebarn og vil gerne gå igennem både graviditet og fødsel igen.

Men det er jo forskelligt hvordan man har det. Du er ikke unormal bare fordi du ikke vil have nr 2.

Kommentér på:
hvordan kan I få nr.2??

Annonce