hvordan kan I få nr.2?? {{forumTopicSubject}}
Med chancen for at få mange mennesker efter mig så spørger jeg alligevel...
Hvordan kan I få nr. 2???
At føde gør så ondt at jeg ALDRIG vil igennem det igen... Og alle siger ellers jeg kom nemt igennem det men det synesjeg nu ikke, var jo ved at dø af smerter... Det der med at det går over når barnet ligger på maven eller at man glemmer det med tiden passer IKKE... Jeg husker det så godt som i går og min datter er eller 2½ år nu.
Synd for min kære mand da han ønsker sig et barn meget højt men har sagt at så må det blive med en anden for jeg skal ikke hav flere børn... Kunne skrive en hel bog om hvorfor jeg ikke skal hav flere....
Lyder måske som om jeg hader børn eller mit eget barn men det passer nu ikke, jeg elsker hende over alt på jorden og fortryder ikke at jeg gik det hele igennem for hende.
Men nr. 2,3 og 4 bliver det aldrig til...
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 12 Svar: 94
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 28 Svar: 76
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
jul 2009
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 24
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 14 Svar: 197
Men det jo også forskelligt fra person til person
Ser frem til min næste fødsel, for så ved jeg lidt mere om Hvad jeg går ind til og får sikkert også en større oplevelse
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Jeg glædede mig til min fødsel, og glæder mig endnu mere til jeg engang skal gøre det igen.
Det eneste jeg er ærgerlig over, er at det nok vil gå så hurtigt at jeg ikke rigtig når at leve mig ind i det hele
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 101 Svar: 582
Men men men, det skal ikke stoppe mig i at få en guldklump mere:) Og jeg kan ikke sige hvorfor, men jeg går gerne det hele igennem igen, for at have en dobbelt glæde:)
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 29 Svar: 355
Men må jeg spørge hvad så hvis det sku ske at jer der ikke vil have flere er i så bestemt på at få abort, hvis i en dag sku komme i den situation. At i var blevet gravide alligevel !?
Er bare af ren nysgerrighed, jeg dømmer ingen:0)
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 10 Svar: 527
Forløbet var gået fint med masser af veer og jeg åbnede mig helt efter bogen. Da presseveerne kom, var der bare ikke nogen baby. Fik vedrop, da de troede der ikke var gang nok i veerne. Efter flere timer med presseveer jeg ikke måtte bruge, endte det i AK. De fandt bagefter ud af, at han lå skævt og skal sådan en stor basse ud, skal han ligge præcist.
Efter alle de smerter og alt det bøvl, er jeg stadig ikke i tvivl om, at vi skal have en mere. Gevinsten er så stor, at jeg gerne gør de igen..
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 10 Svar: 527
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 73 Svar: 447
jan 2010
Men er da ked af at høre at det måske påvirker jeres sexliv.. Ved selvføljelig ikke om i er det, men det jeg jeg nok være. Så kan godt forstå dine tanker om at gøre der permanent at du ikke kan få børn
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Men jeg sov jo så også fra start til slut, så mit forløb er jo lidt atypisk..
jul 2009
Chancen for at jeg bliver gravid med den i er der selvfølgelig stadig men den er ikke stor og sker det så ja ville det nok bliver en abort.
Jeg har været meget syg, angst,dep. osv END jeg blev gravid og da jeg også har svært ved at overskue mange ting på en gang er det nok heller ikke sundt med et barn mere. Jeg har passet min datter til UG ammet i 10mdr. og går stadig hjemme med hende selvom hun er 2½år, ville ikke undvære hende men vil heller ikke igennem en fødelse mere, er mega bange for smerter.
Har dårlig ryg og hofte i forvejen så at skulle føde er på ingen måde sjovt.
Folk siger jeg havde det nemt.
Vandet begyndet at sive kl. 02.00 havde ikke veer.
Kl. 07.00 begynder der små veer men med meget små mellemrum
Kl. 8 var vi påsyghuset og vandet gik.
Jeg kom i badkar og lå med lukkede øjne hele vejen igennem og sov mellem veerne.
Kl. 13.47 kom jeg op af vandet og jeg fik pres veer.
Kl. 13.54 er min datter født.
Ja lyder nemt og lide efter bogen men med ryg smerter og en hofte der låser så gør det bare 10 gange mere ondt, kan heller ikke svare på om det er fødelsen eller ryggen/hoften der gjord mest ondt.
Men lægerne siger så også at jeg ikke har godt af at være gravid, små piger (160 høj og vejer 42kg) med dårlig ryg er ikke rigtigt skrapt til at føde børn.
Havde det nemt kunne uden problemer ride inden til jeg var 7½ mdr. henne og var ude og save brænde dagen for jeg fødte. hvilken ellers er ret hårdt når man har brænde fyr...
Men dejligt at hører at jeg ikke er så mærkelig igen og at jeg ikke er den eneste der har det sådan...
jan 2010
Kan nu godt forstå din beslutning.. Jeg er selv i tvivl om jeg skal have nr 2 men det er ikke grundet angst for fødslen men mere private ting.. Men blev jeg gravid ved et uheld vil jeg nok vælge at få barnet:0)
jul 2009
Og ja min datter bliver ene barn men det synes jeg ud ikke betyder noget.
Den eneste luksus hun har som ikke alle har er en pony (2 stk.hvis det skal være helt rigtigt) og det ville hun hav lide meget om der var 1-2 eller 5 børn.
Vi bor på en stor gård, har selv hest og meget seriøse rytter. Hestene er bare en stor del af vores liv.
jul 2009
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 138 Svar: 1.103
jul 2009
Jeg er heller ikke typen der elsker helt små børn, jeg tænker mere at det er godt de bliver ældre for hver dag... Ved godt at det lyder mærkeligt og at I nok synes det er helt forkert men vi er heldigvis forskellige.
jul 2009
Måske har jeg også fået det sådan fordi min datter har sprog problemer man skal bruge mere tid og kræfter på hende end "normal" børn.
Men det viste jeg i forvejen at hun nok ville hav da jeg selv har haft det i min barndom og stadig har lidt problemer.
Jep børn tag på et forhold det kan man jo se gang på gang...
jul 2009
Dejligt at se jeg ikke er ene om det S og lærke....
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
Jeg troede da også jeg skulle dø da jeg fødte ( uden smertelindring ) men jeg glæder mig som et lille barn til at skulle gøre det igen nu her snart.
Og jeg ved da også at jeg skal have endu flere børn, jeg er total afhængig af alt den lykke og kærlighed jeg kan give til mine børn og ikke mindst alt det jeg får tilbage. Jeg har aldrig haft så mange lykkestunder og grint så meget som i de sidste 3 år og jeg vil opleve det hele igen.
Jeg vil blæse på smertehelvede, det er så kort et øjeblik det vare i forhold til at man så har verdens største gave resten af sit liv
jul 2009
Dette er desværre ikke en mulighed for mig da jeg har det sådan at der ikke er nogen der skal skære i mig uden jeg virkelig er ved at dø...
jul 2009
vi har valgt ikke at få flere børn,eller rettere jeg har valgt. Jeg kan ikke en fødelse mere, for mig er det ikke en kort del af det. Og med det vi gerne vil videre med så er der ikke plads til at "tag" 3 år mere ud af livet.
Og vores datter som vi har nu er halv døv og har derfor mere behov for os end et normal barn på hendes alder.
Vi går ikke indfor at børn skal i dagpjele eller vuggestue. Kommer først hjemmefra når børnhaven starter.
Men det er da godt at I andre så kan søge for at menneskeheden ikke går under... smiler
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 105 Svar: 452
Min datter er født d. 10 marts kl 23:24
Veerne forsvandt hele tiden så de blev ved med at sende mig hjem.
Men min datter skal ikke være enebarn og vil gerne gå igennem både graviditet og fødsel igen.
Men det er jo forskelligt hvordan man har det. Du er ikke unormal bare fordi du ikke vil have nr 2.
hvordan kan I få nr.2??