{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

No name
No name
Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058

Tøjmærker til pige på 2-op {{forumTopicSubject}}

Jeg er i en lille debat med mig selv omkring hvilke mærker der er fede/smarte/in/moderne til piger på 2 og op..

Grunden er, at jeg faktisk er i et dillema omkring mærker som Katvig, Molo, Småfolk og Ej Sikke Lej...
Syntes måske det er ved at være for "baby"????

Indtil nu har jeg kun kørt mærker som de overnævnte og Hummel, Papfar, Mini A Ture.. Men dem syntes jeg ikke er for "baby"..

Hvad tænker i?? Er jeg for langt ude og er de "dilemma"-mærker stadig relevante for en pige på 2-3 år gammel?

Hvad mærker køber i? (ud over H&M osv...)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tøjmærker til pige på 2-op
  • #1   27. aug 2012 Jeg er vild med Danefæ.. Det bruger min søn på 3,5 år og også hummel... Syntes også småfolk laver nogle smarte bluser med biler og traktorer hvilket jo lige er noget for min søn smiley Det syntes jeg jo ikke er for babyer..

Men nu ligger jeg jo ikke helt så meget mærke til pigetøj, men der er rigtig mange i Olivers børnehave der bruger molo og småfolk og de er jo 3-4 år smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #2   27. aug 2012 Danefæ er jeg så slet ik til smiley

Men tak for din mening!! smiley

• #3   27. aug 2012 Er gået fra hummel, da de andre i med børn i familien også er begyndt at køre med det..

Så her begge unger i katvig - molo - esl - pompdelux - phister/philina.

Feya er 4 mdr... Og den store snart 4 år.

• #6   27. aug 2012 Tania..
    Øh nej...
    Har en svigerinde træls, der er gift med min mands lillebror. Alt hvad vi har skal de også have...
    Eks?
    - Begynder jeg at lade håret gro - gør hun det også.
    - Vi har været en del indlagt med vores den store - hun prøved konstant at få deres dreng indlagt ved at tage til vagtlæge konstant osv.
    - Da vi købte hus - købte de sprit ny bil og bor nu hos svigerforældre da de ikke har råd til andet.
    - De har 2 drenge og da de fandt ud af at vi vented en pige, ville de have flere børn - da hun også vil have en pige.
    Og har flere endnu hvis det er..

Så vi har valgt andre mærker. De har så prøvet at købe eks en kulör bluse til deres dreng i str 5 år - den kunne han ikke få over hovedet. Hun har selv købt den for 150 kr og sat den til salg for 200...

Vi køber som regl 2. hands i en butik her i nærheden - genbrug - udsalg osv. har intet imod at give freya en kjole på fra h&m - da hun er smuk uanset hvad hun bliver puttet i...

TIL TS
    Aya naya er også piget..

• #7   27. aug 2012 freja blir snart 3, er også begyndt at gå lidt fra småfolk og ej sikke lej, men nok mest fordi den yngste også er i de mærker og så blir de lidt for ens sys jeg smiley så hun bruger pt hummel, norlie, pompdelux, noa noa miniature. og så de ting fra molo, småfolk osv der ikke er så baby agtige smiley

• #8   27. aug 2012 Jeg har det nok lige som dig.
    Jeg købte mest molo, hummel og småfolk til hende da hun var lille. Har aldrig været vild med danefæ, og kun lidt af det fra ej sikke lej.

Nu synes jeg hun er blevet for stor. Nu har hun mest tøj fra Wheat, Pompdelux, norlie, mini a ture Og stadig hummel..

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #9   28. aug 2012 Her er det Hummel, en smule katvig og pompdeluxe men må indrømme det er mest Hummel smiley

• #11   28. aug 2012 Jeg er personligt rigtig glad for Hummel, pompdelux, hollys (deres basic) Minymo osv.. Syns ligesom dig at molo, småfolk kativg osv er ved at være liiiiidt for 'baby'..

• #12   28. aug 2012 tania..
    problemet ligger i at de køber magen til... Fordi de gerne vil have at deres dreng er som vores, hvilket han aldrig vil blive. Frederic gider ofte ikke lege med ham, da han er så voldelig - grimt sprog - ingen respekt osv. Han afspeljer jo blot sine forældre der også råber mm af hinanden og drengene. Men de tror at ved at købe samme tøj, vil han nok blive som vores dreng.

Til Freya's barnedåb stod denne fætter og pissed vores dreng ned i hovedet - alt han's tøj osv. Fætter stod oppe i hulen oppe i vores træ og kunne se frederic var på vej op af stigen.

• #14   28. aug 2012 sådan er han, desvære.. Selv hans dp mor spurgte om de leged voldelige lege med ham - da han var/er så voldelig mm.

Vi har jo store fætter fra januar 08 (min mand's storesøsters dreng) - vores fra sep 08 og så lille fætter træls fra nov 08 (min mand's lillebror's dreng)
    Den store fætter + hans lillesøster går også i hummel og ved at hendes pige har arvet nogle hummel bukser fra os af. Så når der er 3 drenge der alle bruger hummel bliver det for meget. Og der findes så mange andre fede mærker, så vi har blot skiftet. Og som du så ved af mange grunde...

• Cille D
    Cille D Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 19
    #15   29. aug 2012 Jeg har købt flere ting på www.tankestrejf.dk til min pige på 3, og synes deres design er fint, og så er prisen og til at overkomme.

• #16   29. aug 2012 Mads D: ej hvor har de super mange lækre ting derinde, tak for oplysningen smiley

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #17   29. aug 2012 Hov der er forresten os fairtail.dk

Kommentér på:
Tøjmærker til pige på 2-op

Annonce