{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

ja endnu et emne fra mig. søger råd! {{forumTopicSubject}}

Ja hej igen (undskyld jeg opretter så mange emner)
Er der nogle gode råd til at slappe lidt af så man ikke bare tænker BABY hver gang man hygger med tyrfyr... ? jeg kan nemlig ikke tænke på andet.. og det er vildt frusterende... smiley For så sker der nemlig bare INTET


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ja endnu et emne fra mig. søger råd!
  • #1   10. sep 2012 Måske bruge knap så meget tid herinde, selvf er du meget velkommen ,men da vi gik i gang med pb baby brugt jeg os meget tid herinde for at læse osv, og det hjælpr ikke til at lave tanker om baby blive lidt væk smiley

  • #2   10. sep 2012 hehe det jo det.. smiley (jeg har ikk så indholdsrigt et liv derfor bruger jeg meget tid på nettet) og gerne det jeg interesserer mig i... og det her inde er MEGET interessant.. smiley Men tak for rådet.. dejligt med et svar

  • #3   10. sep 2012 men evt find ud af hvornår du har ægløsning smiley så ved du at al resten af tiden er der ik den største chance for at undfange når i sexer smiley også gå xtra til den i ægløsnings perioden smiley

  • #4   10. sep 2012 GODT RÅD smiley haha.. Kan godt li jer tøser herinde.. i har nogle fine måder at sige tingene på smiley Hvor sødt.. ja jeg ved man kan få ægløsningstest i netto.. er den god nok?

  • #5   10. sep 2012 Haha ja det ryger li ud af posen ;O)

    Åh det ved jeg ikke, jeg kan ikke rigtig svare dig på det.. jeg aldrig brugt ægløsnings test, jeg var nemlig i behandling mod barnløshed og derfor blev jeg scannet så jeg vidst hvornår smiley men det kan hurtigt blive dyrt i teste .. så kig på billigeteste.dk smiley


  • #6   10. sep 2012 ja oki. har ellers læst noget om at man kan tage sin temperatur og er den højere end de andre dage så har man ægløsning.. smiley den er ret fed syns jeg hehe.. men ved ikke om jeg kan finde helt ud af det

  • #7   10. sep 2012 må man spørger hvad du laver til hverdag?
    for det må da være mega træls at tænke så meget på det


  • #8   10. sep 2012 trine skal jeg forstå det sådan at du lige for 3 uger siden er kommet af pillerne???
    der går da et stykke tid inden de er ude af kroppen, det har jeg ihvertfald hørt


  • #9   10. sep 2012 Fam Ørdal jeg er hjemmegående på 5. år... og er 21.. smiley

    Camilla ja men f.eks du glemmer at tage en p pille så kan du jo oss blive gravid, så chancerne for at jeg kan blive det er vel lige så store som alle andres smiley vil jeg da mene


  • #10   10. sep 2012 men ja Camilla,. der går 3 uger før alt medicin af nogen art er ude af kroppen.. smiley fra den dag du stopper har du stofferne fra medicinen 3 uger i kroppen, men uden samme virkning

  • #11   10. sep 2012 ja okay. så kan jeg godt se at det bliver svært at lade være med at tænke på det. hvorfor er du ikke i gang med noget uddannelse.

  • #12   10. sep 2012 Fam
    jeg er skizofren har borderline og er ved at blive testet for ADHD.. og er i gang med min pensionssag.. smiley Jeg kan ikke magte arbejde hvor der er folk der bedømmer mig på den måde hele tiden... smiley og er bange for andre mennesker derfor foretrækker jeg at snakke med dem på nettet... Tør ikke rigtigt i virkeligheden hehe.. er en lille kylling... og ja så tænker folk sikkert "og hun vil være mor" ja for nu skal min sygdom ikk begrænse mig mere end den har gjort. smiley


  • #13   10. sep 2012 Nu er det ikke for at lyde som en bitch men du er kun 21 og har gået hjemme 5 år .. Hat du overvejet noget udd inden barn ? Hvordan kan det være du hat gået hjemme så æænge

  • #14   10. sep 2012 og Tro mig.. jeg er rigtig ked af at jeg ikk kan passe et arbejde... for ville bare så gerne

  • #15   10. sep 2012 Betina ja.. jeg har haft et rigtigt dårligt liv indtid jeg mødte min kæreste...

  • #16   10. sep 2012 jeg dømmer ikke nogen. men jeg tænker er det ikke vigtigt at du får styr på alt det der først. for når mann får et barn bliver der jo ikke ligefrem mega meget tid. får du medicin for det du fejler. hvad laver din kæreste så.
    ser du så slet ikke nogen til hverdag? hvor på fyn er du fra. bor selv på fyn


  • #17   10. sep 2012 jeg har styr på det smiley det kan ikk blive anderledes end det er ... Sådan er skizofrenien desværre... ja jeg får medicin.. min kæreste går på et psykiatri center... han har oss en lidelse.. jo jeg ser min familie og de folk der hjælper mig.. jeg har det godt. smiley men kan bare ikk magte et job for så går jeg ned med stress fordi folk gør mig bange og de dømmer mig.. jeg er fra haarby smiley

  • #18   10. sep 2012 nu vil jeg altså ikke lyde hård eller noget. men har i snakket med din læge, om at i vil have et barn. for jeg tænker lidt at man må da ikke tage medicin mens man er gravid + det ville jo være synd for jeg hvis kommune fjernet jeres barn, på grund af jeres sygdmme

  • #19   10. sep 2012 hm.. alt det der er der styr på..jeg får noget medicin man gerne må få børn på... vi kan sagtens klare det. vi har støtten og vi har snakket med vores psykiatere om det... så der er styr på det.. Psykisk syge mennesker må altså også gerne få børn.. det er 1 ud af 20 der får taget sit barn... og vi er ikk den ene

  • #20   10. sep 2012 der var heller ikke noget ondt i det synes bare det ville være synd for jer hvis det skete


  • #21   10. sep 2012 bare rolig.. smiley det sker ikk... det sørger jeg for.. jeg har behagesyge (ikk altid godt smiley haha) og det barn får det som blommen i et æg

Kommentér på:
ja endnu et emne fra mig. søger råd!

Annonce