{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Fødselsdags gave til Manden :) {{forumTopicSubject}}

Hej i dejlige damer & mænd smiley

Min kæreste fylder 28 her den 4/11 - han er en gut der er meget sådan drenge røv, elsker fart smiley Hans drøm er som nok mange at få lov til at køre i en Ferrari eller lign. Jeg har googlet lidt, og fundet ud af i Jylland kan han få lov til det smiley
Dog er prisen der efter ( 1200 kr ) men det skal ikke skille os ad!

Er det noget i ville kunne finde på at give jeres kæreste/mand i gave?
Er det en go ide eller er det bare mig der synes det? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fødselsdags gave til Manden :)
  • #1   12. sep 2012 Jeg synes det er sindssygt at give 1200 kr for at kører hvad i 20 min??? Men okay, kan godt se hvis man ikke har andre muligheder for at prøve sådan noget at pengene så er givet godt ud for at give ham en god oplevelse...

  • #2   12. sep 2012 det kun 15min. hvor de 10min af dem køre man selv.
    Synes os det rigtig mange penge for det, men synes også det en oplevelse for livet smiley
    & der er ingen andre måde at opleve det på - han er en gut der både har motercyel crosser, osv smiley så det nok noget af det sidste han mangler at prøve smiley


  • #3   12. sep 2012 Hvis det er noget, han "ønsker" sig, så synes jeg da bare, at du skal springe ud i det! smiley ja, det er mange penge for kort tid - men det er jo totalt drengerøvs-drøm (for nogen), og så er pengene jo givet godt ud smiley

    Mine brødre er kæmpe drengerøve på det punkt, og de købte det i Aarhus for nogle år siden. De var helt høje af oplevelsen lang tid efter - og de sad endda vist kun på passagersædet hele tiden! Havde min.økonomi været til det, så havde min kæreste fået samme tur for længe siden smiley


  • #4   12. sep 2012 Der er også ture på Sjælland, velgørende arrangementer osv.
    Min kammerat kører faktisk 3 forskellige Ferrari'er til de ting. Han kører her i weekenden ved Rigshospitalet .


  • #5   12. sep 2012 Syntes da det en fin gave.. Min mand elsker fly, F16, helikoptere osv, så han fik i julegave et arveord til oplevelsesgaver.dk hvor han kan komme op i en F16-simulator..

    Så giv du ham sådan en tur smiley nogle syntes nok det er latterligt og mange penge, det såden jeg har det med folk der giver 10.000kr for en taske fordi der står Gucci på den smiley ville også selv hellere have en tur i en Ferrari smiley


  • pernille r
    pernille r Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 67
    #6   12. sep 2012 Jeg gav min mand en tur i Lamborghini i morgengave.
    Han for selv lov til at køre bilen i 10 min, og den har kostet næsten 500 kr ved at det er købt over en svensk hjemmeside.
    Jeg kan godt prøve at finde siden til dig, hvis du vil have det?


  • #7   12. sep 2012 Ved velgørendhedsarrangementer får man da ikke selv lov at kører?
    Altså jeg aner intet om det overhovedt... Min kæreste har også været så heldig at kende nogle som kørte på jyllandsringen så han har prøvet det, og han ville også synes det var en fed gave hvis han ikke kunne få det gratis.. smiley


  • #8   12. sep 2012 Hvis man kender dem gør man ;@) men ellers ikke , nej .
    Jeg ville hellere have en voldsom tur rundt på en bane af en der ved hvad han laver, end selv at trille 60 i timen bag rattet :@)

    Og hallo Mette, skulle du ikke ligge og føde nu?


Kommentér på:
Fødselsdags gave til Manden :)

Annonce