{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søvn..
  • #1   19. sep 2012 Hun har fået mad og ren ble og er vild træt og alligevel prøver hun at holde øjnene åbne og bokser løs og så sover hun måske 5 min og så vågner hun og bokser løs igen..

• #2   19. sep 2012 Synes at det er meget tidligt at starte på det pjat smiley det er da vild irriterende for det er noget der er startet her indenfor en uge og hun gør nu det samme nummer når hun ligger og spiser, hun bliver død urolig og virker vild utålmodig..

• #3   19. sep 2012 Natasja: jeg sidder med samme problem med min julian smiley det dog helt ekstremt og aftenen og natten.. Han nægter at sove.. Medmindre det er på min mave eller i fars arme smiley SP mener det lige er en "vil føle mig tæt til mor og far"-fase.. Men i nat har an været god og det samme indtil nu smiley så krydse for det bare er perioder fordi han lige har brug for mere nærhed, fordi der sker så mange ting med dem nu.. Julian er 4 uger i dag.. Så hold modet oppe smiley

• #4   19. sep 2012 Ja Silje er også helt slem om aften, og samtidig spiser hun så ofte om aften så der er ikke nok mælk men hvis jeg giver hende i flaske ved 21 tiden 70-80ml som er pumpet ud i løbet af dagen så sover hun til ved 5 tiden så det er jo fint.. Men bare træls at hun kun kan sove resten af dagen på armen af en og samtidig så stritter hun imod med at sove hver gang..

• #5   19. sep 2012 Ja julian har også den sidste uge kunne spise ustandseligt. Så måske det er et sppetitspring de har?

Kommentér på:
Søvn..

Annonce