{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Drømme {{forumTopicSubject}}

Åh jeg er ved og gå helt ud af Mit gode humør til tider, det hele startede under min anden graviditet, hvor jeg flere gange drømte om en kollektion i bilen mens jeg havde vores søn med, hvor en anden bil påkøre os ind i siden på vores bil lige hvor min søn har plads, hvad der sker ved uheldet er jeg aldrig nået til da jeg vågner i det her mareridt ved det punkt at vores bil rammes og min søn siger "moar" som om det er min skyld...

Jeg troede det var en af de her underlige ting man kan drømme om når man er gravid, men nu har jeg så født for ca 3 uger siden og forrige nat var det så galt igen, denne gang med den yngste.

Denne drøm handler så om vi bader hele familien incl bedsteforældre i havet med store bølger, pludselig er der ingen som har øje med det lille pus (hvordan han lige holdt sig oppe af sig selv husker jeg ikke, men ingen holder ham i favnen) jeg er i total panik indtil jeg i drømmen ser min far svømme som en gal og ser så han redder ham.
Pyh..

Hver gang jeg vågner af de her drømme er jeg total forvirret og bange og har svært ved og sove igen.

Hvad er det der foregår??

Jeg har selv haft tanken om det kan kobles sammen med man næsten kan elske sine børn for højt og det simpelthen er en reaktion på og være bange for og miste?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømme
  • #1   21. sep 2012 Tror du har ret.. Skrækken for at miste, måske kombineret med hormoner..
    Har i været ude for ting hvor du har været bange for at du ville miste dem? Eller måske set/hørt om nogen børn der er sket slemme ting for?


  • #2   21. sep 2012 Umiddelbart syntes jeg ikke der har været noget tæt på som burde gøre jeg skulle være nervøs, men jeg er nok lidt af en rugemor for der ikke skal ske dem noget.

    Jeg håber det er hormoner og det stopper igen for det går mig virkelig på efter de drømme har været der, og at de har været tilbagevendende er det der nok har skræmt mig mest.


  • #3   21. sep 2012 Ja det kan jeg godt forstå.. Især som rugemor blir man uden tvivl lidt panisk, især når man skal opleve det igen og igen..
    Ofte når man drømmer at børn??, ens egne, dør.. Er børne ofte symbol for ens indre barn/børn.. At man et ved at miste/ ikke plejer sit indre barn..
    Er du stresset for tiden?? Tager du dig nok af dig selv og husker at nyde livet og at 'lege'..?


  • #4   21. sep 2012 Drømte rigtig meget da jeg var gravid, den værste drøm var at jeg drømte at lillemanden var lagt i sin seng om aftenen, og næsten morgen var han væk. Ledte rundt i huset og kunne ikke finde ham, ringer til politiet og forklare tingene og han bliver aldrig fundet. Skæbnen ville så at da lillemanden er 2 måneder gammel, vågner jeg kl 8 og han er væk. Går fuldstændig i panik, og råber efter kæresten som ikke svare. Står op og render forvildet rundt og leder efter min søn, helt uden at skænke min kæreste en tanke, selvom han er også er væk. Ender med at sidde mig ud i køkkenet tudbrølende og ser en lille seddel på bordet, hvor der står: Godmorgen skat, vi er kørt efter morgenmad til dig. Elsker dig.. Det er sku ikke rart, og drømmen sidder stadig i mig.

  • #6   21. sep 2012 Hov Det havde jeg ikke lige tænkt på kunne påvirke hvordan jeg selv har har det sådan med stress.

    Der har nok været lidt der, hvor jeg ikke helt har kunne finde ud af mig selv og mine følelser. Jeg elsker min mand, ingen tvivl om det, til tider køre det bare lidt af sporet pga jeg syntes hans hjælpsomhed er lidt for meget til kammerater frem for familien.

    Måske er jeg for sippet, men så alligevel ikke, syntes jeg, for man har som nybagt mor også brug for og få kærlighed og omsorg fra en, så det ikke kun er og give.
    Misforstå det nu ikke, jeg giver med glæde mine børn en stor del kærlighed uden og skulle have noget igen.


  • #7   21. sep 2012 Det blir sket ikke misforstået.. Sådan har vi det jo alle, vi vil jo hjertens gerne give både mand og børn alt vi magter, men selvf vil vi også gerne føle at de (især manden) også ønsker at give én det samme..
    Selv hvis du ikke var nybagt mor har man da brug for disse ting.
    Det er bare en rigtig svært tid at huske på sig selv, men måske din krop forsøger at fortælle dig noget når du drømmer, om at DU altså også er vigtig og skal passes på, vigtigst af alt, af dig selv.


  • #8   21. sep 2012 Tænker måske lidt, i forhold til din sidste drøm, om det måske ku være så enkelt at du har brug for at blive nusset lidt om af dine forældre? Ved godt du voksen og mor og det er manden der, som de fleste mænd, kan glemme familien en lille smule nogengange.
    Men ens forældre er jo ofte et rigtig godt sted at koble fuldstændig af og 'være lille' igen..


  • #9   22. sep 2012 Jeg tror du har helt ret.
    Jeg har netop sagt til manden den sidste uge at jeg virkelig føler en mangel på kærlighed fra hans side, det er ikke nok bare og sige "jeg elsker dig" engang imellem, men kys og kram skal der også til.


Kommentér på:
Drømme

Annonce