5. apr 2012 Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 272
SuperDag! Er hun mon sunket ned i bækken? {{forumTopicSubject}}
Min dag er bare startet godt ud!
Har bare sovet fantastisk de sidste par dag, da jeg enlig kan sove på ryggen igen. Uden jeg føler jeg bliver mast
Har lille pigen mon lagt sig ned i bækken (eller hvad man kalder det) ???? føler hvert falde maven er helt tung forneden.. Kan ikke rigtig blive enig om min mave er sunket, er hvert falde mere fyldig derned end jeg plejer eller hvordan man skal sige det.. (er 30+5 i dag, JM sagde for 2 uger siden, at der ikke vil gå længe inden hun vil gå ned i bækken og at hun seneste skulle være det i uge 35)
Er der nogen der muligvis har nogle før og efter billeder men en sunket mave??
Også er jeg lige kommet hjem fra kø tilbud i BabySam hvor jeg var så heldig at få den sidste barnevogn, som vi har haft kig på længe. Så vi fik den 2.500kr billigere end vi ellers vil. Det jo bare dejligt!
jul 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 58 Svar: 202
Kan da godt tænkes at hun har vendt sig med hovedet ned nu tror oss lidt min pige har, da jeg kan mærke noget bevægelse dernede som ikk plejer og være der (sys det er svært og forklar) og så har hun været MEGET stille de sidste 2 dage..
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 272
Synes heller ikke rigtig jeg kan finde hendes hovede, men kan da finde hendes ben og numse, så mon ikke hovedet også er derinde et sted..
Men synes jeg har hørt et sted, at man begyndere at kan ligge på ryggen igen, når babyen er sunket ned.... ?
Mener den hed Scandinavia Quilt by Rikke Mai.
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 272
Vi fik den bare i sort i stedet for..
SuperDag! Er hun mon sunket ned i bækken?