problemer med sviger mor-langt {{forumTopicSubject}}
jeg trænger til at få luft og derfor dette indlæg:-)
helt fra startet af. i 2004 køber min sviger mor, et dejligt nedlagt landbrug, som min mand skal ha da de ter hans fars ønske. lige inden han dør.
der går et halvt års tid og jeg flytter ind og det hele er perfekt. vi nyder det og laver om ,det er et gammelt hus både mig min mand og min svigermor lægger penge i det.
jeg bliver så gravid i 2011 og da huset ikke er til og ha børn i uden der skal laves meget om.- der skal laves .. nyt tag badeværelse, soveværelse og værelser og vil koste os en del penge, men vi begynder den, store ombygningbåde inden og efter jeg har født men, i marts 2012 tester jeg igen positiv og vi kan se at vi ikke kan nå og blive færdige, eller har overskudt til at bygge om i huset ,og det tager på vores forhold og vi vælger at kigge efter hus. det fortæller vi til min svigermor, som bestemt ikke bliver glad, men vi kigger og kigger, og i juli finder vi drømme huset og da, vi er 11 om huset, det kun har, været til salg i 7 dage slår vi til og køber, på dette tidspunkt er min svigermor desværre, blevet indlagt og skal opreres og hun ser derfor ikke huset før vi har skrevet under, men vi er galde og stolte over vores første fælles hjem, vi betaler stadig husleje til min svigermor til der fundet en løsning med hendes hus men hun fortæller historier om, at vi er flyttet om natten og ikke betaler husleje, og hun taler kun negativt om det nye hus, som hun for første gang så i går og min datter vil vise hende hendes værelse, men hun vil ikke se det min datter forstår det heldigvis ikke. hun har et par gange spurgt om hun må passe, vores datter og selvfølgelig må hun det, hun er jo min datters farmor men hvergang, ændre hun planer og vi skal hente hende meget får tid hvilket er træls og gør mig gal og ked. da jeg ventede min datter fortalte hun stolt hun skal være farmor ,og strikkede på livet løs og glæde sig meget. denne her gang spørg hun ikke til maven, vil ikke se scaninger eller billeder strikker ikke og har ikke fortalt hende omgangskreds at jeg venter mig, hun er meget gal på mig, da hun mener jeg tvunget hendes søn til at købe, et andet hus og den lille ny for havde han ikke været undervejs, havde vi jo kunne bo i hendes hus, vi prøvede ikke og kontakte hende i 3 uger og hun ringede ikke en eneste gang, det eneste tidspun kt vi kan bruges er når hun skal ha hjælp til, noget hun ikke kan selv. hun er rigtig ond efterhånden og det går mig virkelig på for, ønsker jo ikke min mand skal undvære hans mor eller mine børn deres farmor ,men hun taler kun ned til mig og siger det hele er min skyd. og at jeg ikke fortjerner hendes søn til trods, for vi har været sammen i 10 år
jeg aner ikke mine levede råd. jeg ville jo bare gerne hun ville glæde sig over, hendes børnebørn har det godt og hendes dreng har det godt og er glad. hun mener derudover at nu når jeg går hjemme, (er sygemeldt) behøver vores datter ikke i dagpleje, men det skal hun nu da jeg kal slappe af og ta det med ro og hun kommer afsted kl 8 og bliver hentet kl 14.
hun snakker hele tiden om vi ikke har råd til noget når jeg ikke gider, lette røven og arbejde men sagen er den at vi har penge nok ,og ikke mangler noget men det kan hun ikke, helt forstå desværre. undskyld det blev så langt og indviklet
aug 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 3 Svar: 133
Man kan desværre ikke gøre alle tilfreds.
apr 2012
Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 24 Svar: 89
aug 2009
Hvis du rækker hende hånden, så kan du ikke gøre mere.... Og hvis hun KUN laver lort i den, så må hun jo komme og snakke når hun kan finde ud af det....
Hun er et voksent menneske....
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 660
apr 2012
Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 660
aug 2009
Enden vælger du at finde dig i det, eller så vælger du at nok må være nok
Så skal du bare gøre op med dig selv, om du vil blive ved med at stå model til det, eller om du ikke vil... Og hvad jeg kan læse, så har du fået nok!
Og når man er voksen, så er der ingen der siger fra for en (desværre) Så du må bide i det sure æble, og tage den med hende....
Og måske hun først forstår det, når i klapper godteposen i? Og hun finder ud af, at det altså ikke hjælper at køre på dig på den måde...
Det flytter hende´s søn altså ikke hjem af igen.....
aug 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 130 Svar: 750
problemer med sviger mor-langt