1.259 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvad får I weekenden til at gå med? (enlige mødre) Hvad får I weekenden til at gå med? (enlige mødre)

Hvad laver I i weekenderne når I bare er alene med de små?

jeg ved slet ikke rigtig hvad jeg skal give mig til med Papaya selvom vi bor i Odense.

Så hvad plejer I andre? eller gode fifs?

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad får I weekenden til at gå med? (enlige mødre)
  • #1   20. okt 2012 I dag har vi bare leget hjemme. Manden er ude at spille golf. Alex er ved sin far.

Vi bor også i Odense, men syntes ikke der er så meget for Miley.

Så vi har lige sat boller til hævning, også tror jeg vi går en tur på legepladsen smiley

• #2   20. okt 2012 Ja det kunne da godt være at man skulle tage en tur ind i mosen.. synes bare ikke altid jeg kan komme i tanke om hvor der er gode legepladser.
    Synes ikke der er nogen gode her omkring hvor jeg bor på Tietgens allé.

det var da også en meget god idé med boller smiley kunne være vi skule gøre det senere smiley

• #3   20. okt 2012 Vi har lige lavet hjemmelavet modellervoks. Det er super nemt. Og så kan de da bruge tiden på at lege med det lidt

• #4   20. okt 2012 Vi bor ude i korup hvor der er et par legepladser, jeg er tilflytter så kender ikke Odense super godt selvom jeg snart har boet her i 4 år smiley

Vi har også været i løvens hule et par gange, og det er nu meget hyggeligt smiley

• #5   20. okt 2012 Jeg har også kun boet her i 5 år men har da været en del rundt omkring herinde. Der er super lækkert inde i mosen ved åen hvor der også er en legeplads der er meget benyttet inde i skovstykket. Når man går over broen der går over åen inde på filosofgangen er der noget skovlignende noget med stisystemer og der ligger en legeplads. Den plejer vi at tage på hvis vi tager på legeplads.

Tror vi tager derind på legepladsen i mosen inden så længe, for det er jo fint vejr og ved ikke hvad vi ellers skal give os til.

Synes også det er hyggeligt nok i løvens hule men synes det er lidt kedeligt alene, så der vil jeg hellere have en at tage derind med.

• #6   20. okt 2012 legeplads, svømmehal, legeland, naturlegeplads, ud med veninden, shopping, hjem til min søs, hjem til min mor.
    Eller også dalrer vi bare rundt herhjemme, eller går en tur rundt og fodrer ænder-

Hveranden weekend er han så hos sin far i dagtimerne - den syntes jeg var noget sværere at knække!

• #7   20. okt 2012 vi har været på musik-legepladsen i højby her i ferien. den ligger på højbyvej, det var et hit smiley

Kommentér på:
Hvad får I weekenden til at gå med? (enlige mødre)

Annonce