{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mikado barnevogn Aston
  • #2   17. nov 2012 men hvad med at have den i bilen? er den også god der? smiley

• Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 289
    #3   17. nov 2012 Det afhænger af bilen. Få butikken til at sætte autostolen ind i bilen inden du smider pengene over disken, og se om den står godt. Den ser lille ud selv i forhold til at væren en autostol til nyfødte. Prøv at sammenligne den med de andre i butikken

• #5   17. nov 2012 jeg skal selv have den køber den her i januar jeg er sikker på den er super smiley

• #6   17. nov 2012 Så må jeg lige høre om det til den tid smiley

Jeg kunne godt tænke mig at bruge autostolen til barnet er 9kg, og så kan man bruge en cybux pallas eller hvad de nu hedder smiley

• #7   17. nov 2012 Har 2 sæt et til vores datter som snart blir 2 er uteolig glad for det..
    Og vi har købt et sæt til vores søn som kommer i dec.
    Autostolen valgte vi desværre at bytte ud med en med isofix base da vi ikk syntes den stod ordenligt i bilen, men ved ikk og det er forskelligt fra bil til bil. Dog brugte jeg den i mine forældres bil når manden i huset var kørt på arbejde med baserne i vores bil..
    Den er udemærket og hun sad godt i den når vi brugte den smiley

• #8   24. feb 2013 nu er det lang tid siden der er blevet skrevet i denne tråd jeg lavede, men kan være jeg stadig kan få svar smiley

Er drejehjulene foran nemme at bruge på grussti? Jeg bor på landet og kommet til at gå på grussti mange mange gange, så det er et must at den kan det.

Kommentér på:
mikado barnevogn Aston

Annonce