{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.679 visninger | Oprettet:

Skriger som besat ved putning 15 mdr {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Min datter har siden hun blev født sover som en drøm bare lagt sig til sove når hun blev puttede og sover til mor ville stå op selv..

Nu her de sidste to uger har hun grædt som besat når jeg har puttede hende hun står op og græder og græder sidder på en stol ude for an døren for ikk skal rande op og ned,,

Jeg går ind og hun rækker armen op og hænger sig fast i mig og falder næsten i søvn mens jeg står med hende og bare jeg tegn til vil ligge hende ned skriger hun..

Øre er der intet med, sengen er hævet har den altid været , hun ikke sulten eller tørstig .

Hvad kan jeg gøre det gør så ondt når hun græder sådan pustningen kan tage op til en time hvor jeg før hun har brugt to min..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skriger som besat ved putning 15 mdr
  • #1   26. nov 2012 iPad stave fejl e gratis he he

  • #2   26. nov 2012 Mon ik det er en periode.
    Magnus har gjort det samme og i et par uger, lå jeg på gulvet ved siden af og holdte ham i hånden, til han sov, så listede jeg ud.
    Stille og roligt faldt han mere til ro og efter en måneds tid, ku jeg igen putte ham normalt: Godnatsang, kys og så gå ud af værelset.
    Jeg ku heller ik holde gråden ud og valgte derfor at gøre som jeg gjorde, trods jeg vidste at det ku medføre en dårlig vane, den fik han dog heldigvis ik.


  • #3   26. nov 2012 Åh det vil jeg dog håbe for hendes skyld for hun er så træt om morgen når hun skal i dag pleje når hun ikk sover som hun plejer ..

    Jeg har prøvede side ved hende men hun vil kun op til mig, og tænker nemlig som dig det blir en dårlig vane og det vil jeg helst ikk give hende selvf skal hun heller ikk græde sig i søvn.. Men kan da prøve lade som om jeg går i seng med hende..
    Det bedre ind hun græder he


  • #4   26. nov 2012 Åhh føler med dig smiley Herhjemme har vi desværre også været det igennem og nogle dage var det så slemt at han kastet op... Det tog desværre små 2 mdr herhjemme og vi prøvet alt af...
    Ligesom du gør gik vi ind også satte han sig fast i ens tøj og ville ikk slippe.
    Vi sad derinde tæt på døren, helt oppe ad sengen, sad med ham til han faldt i søvn, sang for at berolige ham...
    Til sidste lånte vi en cd af et vennepar med sove musik, som vi satte på også lå en af os inde på en madras op af sengen.. Så han kunne se os og hører vi træk vejret, langsomt kunne vi flytte madrassen lidt væk og til sidst sagde vi godnat og kunne gå ud... Han har stadigvæk musikken og et vågnelys derinde...

    Men øv det var 2 hårde måneder og vi har lige haft et par dage igen pga sygdom, så går man lige et skridt baglæns...

    Hold modet oppe selvom det er hårdt - det skal nok gå smiley


  • #5   27. nov 2012 Jeg tvinger hende på ingen måde til være alene eller bare lukker døren men eg vil ikke venne hende til skal falde i søvn i mine arme ...

    Jeg ønsker ikk hun skal græde sådan og prøver alt og jeg har stået med hende men bare jeg rør mig græder hun. Nu prøver jeg så og ligge mig med hende..

    Børn er ikk skabt til være alene i 10/12 timer .. Åh sover du i samme seng som dit barn ?? Det skal ikk læses som negativ men hun har værelse lige ved siden af og døren er åben i begge rum så hun kan høre os..


  • #6   27. nov 2012 Vis Emma er syg har sidder jeg osse med hende om nødvendig men hun er ikk syg i dag har min mand puttede hende og hn faldt i søvnen med det samme ikk en lyd

Kommentér på:
Skriger som besat ved putning 15 mdr

Annonce