{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.150 visninger | Oprettet:

Mia M
Mia M
Tilmeldt:
21. sep 2011
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154

brøndt af af privat børnepasser :( {{forumTopicSubject}}

ØV!!

fik lige en besked fra min veninde/bekendte som er børnepasser om at hun ikke kunne passe Storm til Januar alligevel.. øv jeg er sur!

Vi lavede en aftale for ca en måned siden, og jeg havde ro i maven over både at ha styr på pasning OG at det ikke var en fremmed han skulle passes hos smiley

Jeg havde endda sendt kontrakt afsted og det hele, men jeg var også begyndt at undre mig over at jeg ikke havde hørt nærmere fra kommunen...

Så nu går jagten på en ny, da jeg skal starte i skole d. 14. Januar og vi står nr 23 på ventelisten til en vuggestue hvor der er 24 pladser - så der er lange udsigter!

Øv hvor er det bare tarveligt altså smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  brøndt af af privat børnepasser :(
  • #1   3. dec 2012 Er der ikk pasningsgarnti? Så i er sikret plads et andet sted? Det vel bedre end ingen ting?

  • Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #3   4. dec 2012 Jo, men så ender han i en institution hvor der er 284 børn i alt, og det er jeg ikke til.. Så nu går jagten på en anden privat..

    Og vi overvejer dp, da min kærestes ven er dp - og jeg synes at det være fedt for Storm at blive passet af en mand smiley


  • Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #5   4. dec 2012 Jo, men jeg ser gerne at han kommer i vg når han bliver større.. Og som je har forstået det, bliver man vel slettet af ventelisten hvis man tager en kommunal DP?

  • #9   4. dec 2012 Jeg kender faktisk 2 private børnepasser der har plads til et ekstra barn smiley

    det er i brønshøj....

    du kan skrive en pm hvis du vil vide mere smiley jeg skal med glæde formidle kontakten smiley og de er super søde begge to smiley


  • Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #14   4. dec 2012 Ja her er det også fordi jeg ønsker en han kan spejle sig i i dagligdagen smiley

    Dog er det ikke et krav - bare noget jeg ønsker smiley

    Men der er intet galt med kvindelige pædagoger og dp - slet ikke, men dem skal han helt sikker møde mange af gennem sine år i institutioner og skoler smiley


  • Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #16   4. dec 2012 Mor til to skønne unger - mange tak men det er desværre for langt væk fra Vesterbro hvis vi bor smiley

    Ellers skal det hellere være i retning af Brøndby/ Hvidovre evt sydhavn eller Valby da vi begge skal den vej til hhv arbejde og skole smiley


  • #17   4. dec 2012 Måske for jeg høvl, men jeres børn har vel en far som jeres søn kan spejle sig i?

  • #18   4. dec 2012 ja okay smiley det er lige langt nok at tage hver morgen


  • Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #20   4. dec 2012 ja men han er jo ikke sammen med sin far når han skal i pasning...

  • #22   4. dec 2012 Øv hvor tarveligt, jeg håber du finder en løsning!

    Synes da det er helt fint at ønske en mandelig passer til sin søn, ja de har en far, men de har da også en mor.. Og mænd er nu engang bedst til vilde drengelege, og mændene kan drengene nok også bedre relatere til, end til en dame.
    Ikke at en kvindelig passer er skidt på nogen måde, jeg kan bare godt forstå jeres ønsker smiley


  • Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #23   4. dec 2012 Men det var jo heller ikke grunden?? grunden til at jeg drømmer om at en mand passer mit barn er at han kan få en og spejle sig bedre i, og mænd er bare bedre til drenge lege..

    Tak Sandra, vi har heldigvis allerede en der lyder sød som vi skal besøge smiley



  • Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #25   4. dec 2012 Det er ikke noget fis - det er MIN mening¨

    de leger bare på en anden måde, det har jeg selv set bl.a. via mit arbejde i børnehave . hvor både drengene og pigerne altid var helt vilde når der var en mandlig medhjælper/pædagog..
    Det er min erfaring - så bl. a. derfor smiley


  • #29   4. dec 2012 Kvinder og mændr er forskellige, det er vel ingen hemmelighede?

    Fra vores børn starter i pasning når de er +/- et år, og til de går ud af folkeskolen, møder de primært kvinder.
    Der er alt for få mænd i den verden, og den er i den grad præget af østrogen!

    den primære årsag til at jeg valgte min søns vuggestue, var at den har en mandlig leder, samt to mandlige pædagoger/medhjælpere ansat. Desværre er lederen aldrig på stuerne, og de to andre mænd ser min søn kun om morgenen til morgenmad, da de hører til i børnehave-afdelingen.

    Jeg synes helt klart altid det er vigtigt for børn at omgås både mænd og kvinder, men jeg synes især det er vigtigt for små drenge at opleve andre mænd end deres fædre - ligesom de møder andre kvinder end deres mødre!
    Og så er det jo altså ikke alle børn, som har en far at spejle sig i. Min søn ser sin far hver fjortende dag, og har ingen mand i sin hverdag.
    Han ser min kæreste lidt, og min far, men jo flere mænd han kan møde, og se op til, og lære af, desto bedre!


  • #31   4. dec 2012 Hvor træls at blive brændt af smiley

    I dagplejen/vuggestuen syntes jeg det er lidt ligemeget om det er mænd eller kvinder de bliver passet af og hvor meget spejler en 1 årig sig lige i en "fremmed" voksen?

    Når de kommer til børnehaven syntes jeg det er fedt, hvis der er en mandlig pædagog også. I Olivers er der en mandlig tilkaldevikar, som han ser meget op til og selvom kvinder også kan jeg drengelege, så er det altså bare noget andet når det er sammen med en mand. Det er i hvert fald vores erfaring.

    Men for en 1 årig, så tror jeg altså ikke det har nogen betydning. smiley



  • Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #32   4. dec 2012 Men Tania der var ingen som KUN ville ha en mandlig DP smiley

    Ja det er rigtig ærgerligt smiley jeg håber snart det løser sig..


  • #33   5. dec 2012 Kvinder KAN lege drengelege ja, men ikke alle kan lide det. I vitos vs, er der stor forskel på hvad de enkelte leger med børnene - for de leger jo som de gerne selv kan lide smiley

  • Raluca M
    Raluca M Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 1
    #34   8. jan 2013 Hej Mia.
    Hvis du stadig ikke har fundet ud af noget, kan det måske være jeg kan hjælpe dig, som en privat dagpleje. Hvis du er interesseret kan du kontakte mig privat på min email : ralucamer@gmail.com smiley


  • Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #35   9. jan 2013 Hej Raluca M smiley

    Vi har heldigvis fundet en sød en, hvor Storm lige er startet smiley


Kommentér på:
brøndt af af privat børnepasser :(

Annonce