brøndt af af privat børnepasser :( {{forumTopicSubject}}
ØV!!
fik lige en besked fra min veninde/bekendte som er børnepasser om at hun ikke kunne passe Storm til Januar alligevel.. øv jeg er sur!
Vi lavede en aftale for ca en måned siden, og jeg havde ro i maven over både at ha styr på pasning OG at det ikke var en fremmed han skulle passes hos
Jeg havde endda sendt kontrakt afsted og det hele, men jeg var også begyndt at undre mig over at jeg ikke havde hørt nærmere fra kommunen...
Så nu går jagten på en ny, da jeg skal starte i skole d. 14. Januar og vi står nr 23 på ventelisten til en vuggestue hvor der er 24 pladser - så der er lange udsigter!
Øv hvor er det bare tarveligt altså
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
sep 2011
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
Og vi overvejer dp, da min kærestes ven er dp - og jeg synes at det være fedt for Storm at blive passet af en mand
sep 2011
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
det er i brønshøj....
du kan skrive en pm hvis du vil vide mere jeg skal med glæde formidle kontakten og de er super søde begge to
sep 2011
Dog er det ikke et krav - bare noget jeg ønsker
Men der er intet galt med kvindelige pædagoger og dp - slet ikke, men dem skal han helt sikker møde mange af gennem sine år i institutioner og skoler
sep 2011
Ellers skal det hellere være i retning af Brøndby/ Hvidovre evt sydhavn eller Valby da vi begge skal den vej til hhv arbejde og skole
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
sep 2011
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 892
Synes da det er helt fint at ønske en mandelig passer til sin søn, ja de har en far, men de har da også en mor.. Og mænd er nu engang bedst til vilde drengelege, og mændene kan drengene nok også bedre relatere til, end til en dame.
Ikke at en kvindelig passer er skidt på nogen måde, jeg kan bare godt forstå jeres ønsker
sep 2011
Tak Sandra, vi har heldigvis allerede en der lyder sød som vi skal besøge
sep 2011
de leger bare på en anden måde, det har jeg selv set bl.a. via mit arbejde i børnehave . hvor både drengene og pigerne altid var helt vilde når der var en mandlig medhjælper/pædagog..
Det er min erfaring - så bl. a. derfor
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Fra vores børn starter i pasning når de er +/- et år, og til de går ud af folkeskolen, møder de primært kvinder.
Der er alt for få mænd i den verden, og den er i den grad præget af østrogen!
den primære årsag til at jeg valgte min søns vuggestue, var at den har en mandlig leder, samt to mandlige pædagoger/medhjælpere ansat. Desværre er lederen aldrig på stuerne, og de to andre mænd ser min søn kun om morgenen til morgenmad, da de hører til i børnehave-afdelingen.
Jeg synes helt klart altid det er vigtigt for børn at omgås både mænd og kvinder, men jeg synes især det er vigtigt for små drenge at opleve andre mænd end deres fædre - ligesom de møder andre kvinder end deres mødre!
Og så er det jo altså ikke alle børn, som har en far at spejle sig i. Min søn ser sin far hver fjortende dag, og har ingen mand i sin hverdag.
Han ser min kæreste lidt, og min far, men jo flere mænd han kan møde, og se op til, og lære af, desto bedre!
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
I dagplejen/vuggestuen syntes jeg det er lidt ligemeget om det er mænd eller kvinder de bliver passet af og hvor meget spejler en 1 årig sig lige i en "fremmed" voksen?
Når de kommer til børnehaven syntes jeg det er fedt, hvis der er en mandlig pædagog også. I Olivers er der en mandlig tilkaldevikar, som han ser meget op til og selvom kvinder også kan jeg drengelege, så er det altså bare noget andet når det er sammen med en mand. Det er i hvert fald vores erfaring.
Men for en 1 årig, så tror jeg altså ikke det har nogen betydning.
sep 2011
Ja det er rigtig ærgerligt jeg håber snart det løser sig..
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
jan 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 1
Hvis du stadig ikke har fundet ud af noget, kan det måske være jeg kan hjælpe dig, som en privat dagpleje. Hvis du er interesseret kan du kontakte mig privat på min email : ralucamer@gmail.com
sep 2011
Vi har heldigvis fundet en sød en, hvor Storm lige er startet
brøndt af af privat børnepasser :(