{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

odense i morgen {{forumTopicSubject}}

godaften til jer alle..
ja sidder lige igen foran computeren og ser på alle jeres kønne babyer, mens tankerne flyver rundt..
i morgen skal vi til samtale i odense ang. vores lille dreng.. jeg er meget nervøs fordi jeg ved jeg både bliver rigtig gal og ked af det..
der er så mange spørgsmål...
hvorfor private smsêr når drengen har det så skidt?
og hvorfor ikk tilbyde os hjælp istedet for at fylde os med løgn..?
ja jeg ved ikk hvor jeg vil hen med det, men havde brug for at komme ud med det, da i er en kæmpe støtte herinde...
tænk sig 3 døgn kunne ændre alt.. fra helt rask til en tur i himlen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  odense i morgen
  • #1   18. nov 2008 må man spørge hvad der lige er sket? har vist ikke fuldt med her inde..

  • #2   18. nov 2008 vi har hinanden søde...... håber i får en god tur derover selvom det ikke blir sjovt. har det også svært hver gang vi skal til odense, man ved ens søn er født og død på det sygehus og det er mærkeligt.

  • #3   18. nov 2008 jeg for 6 uger siden fødte jeg en sund og 100 procent rask dreng på 4372 g og at var som det skulle være men efter 3 dage fik han ondt i maven og jeg kontaktede lægerne på barselsgangen og de fik fat i en børnelæge, og hun mente osse han havde ondt i maven så vi blev sendt til odense hvor han efter ca 12 døde...
    o g mens vi var der havde lægerne mere travlt med private smsêr og drikke kaffe i stedet for at redde benjamin..
    ja det er en meget lang historie, og vi fik total dårlig behandling.. og som så mange andre er vi ikk blevet tilbudt hjælp eller noget...
    så idag sidder jeg med total trist humør efter 3 dødsfald i år, og kan hverken få penge eller psykolog-hjælp..
    og vi skulle ha det så godt i danmark...


  • #4   18. nov 2008 12 timer
    (fordi hans tarm ikk satte sig rigtig fast, den drejede sig)


  • #5   18. nov 2008 ej det gør mig virkelig ondt... kan godt forstå du er ked af moden det hele forgår på det sygehus, det burde fanme komme i tvet sriøst det kan fanme ikke passe, det er lige som ham drengen på 2år som døde pga blødning i halsen her i aalborg, han kunne ha blevet redet, hvis folk på sygehuset gad at lette deres røv.. puha bliver så gal.. især når det gælder små børn, der burde de være vaks.. men håber du får en stor forklaring på det hele selvom det inders inde ikke kan hjælpe jeres dreng.

  • #6   18. nov 2008 jeg håber at I får svar på nogle af jeres spørgsmål, bare det at få talt om både jeres (forståelige vrede) og sorg vil måske kunne lette vejen lidt.

    der er ingenting der retfærdiggøre at Benjamin ikke her mere, og måske netop derfor er det så svært at forlige sig med.


  • #7   19. nov 2008 Føler med jer...

  • secret
    secret Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 72
    #8   19. nov 2008 puha. fik helt tåre i øjnene. hvad er det dog for noget.
    i har min dybeste medfølelse.
    trøstekram herfra.


Kommentér på:
odense i morgen

Annonce