børnebidrag {{forumTopicSubject}}
Hej med jer;)
Sagen er den at jeg her i sidste måned valgte at søge om børnebidrag fra min datters far af! Og da jeg synes at hele det system der hedder statsforvaltning og kommuner er meget forvirrende håber jeg lidt på at der evt. sidder nogen herinde som der muligvis gennemgår det samme som jeg nu, eller har prøvet det samme, som man evt kan sidde og snakke med om de forskellige ting.. Personligt, synes jeg at det hele er meget forvirrende, og jeg synes at bla. statsforvaltningen har svært ved at give mig nogle konkrete svar på de spørgsmål jeg har.
F. eks er der nogen er ved, nu har jeg søgt d. 21/11 og her fra 1/12-2012 har min datters far ikke betalt børnebidrag og mener heller ikke at han har råd til det foreløbig..så jeg regner ikke emd at han har tænkt sig at betale noget som helst før sagen har fået en afgørelse!!! Er der nogen der ved om man evt får pengene med tilbagevirkendekraft eller om man først får for den dag af hvor statsforvaltningen har afgjort sagen? Jeg er meget forvirret omkring alt dette her, og jeg synes alt det her er begyndt at gå mig meget på..
håber der sidder nogen søde mennesker herinde der evt har lyst til at snakke lidt;) Rigtig glædelig jul derude
Mvh en forvirret mig
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 43 Svar: 310
maj 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 196 Svar: 1.442
maj 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 196 Svar: 1.442
børnebidrag