{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.681 visninger | Oprettet:

jubii sagen er afgjort... update. {{forumTopicSubject}}

Nogle af jer kan nok huske mine indlæg om den dårlige fødsel jeg havde og at jeg efterfølgende har haft smerter i mit ar efter AKS..
Vi valgte at klage over behandlingen af den JM der var på stuen over hendes måde at gøre hendes job på..

Det viser sig nu at den pågældende JM har lavet journal fusk, hun er kendt skyldig i § 17 og 21 i den lovgivning for læger.. Det viser sig at både simon og jeg var ved at stå af, og at hun på ALLE måder har lavet det væreste arbejde, pga hun havde en dårlig dag.. Hun har efterfølgende været inde og ændre journalen til hendes egen fordel, hvilket er meget ulovligt..
Så nu venter vi spændt på.om vi skal videre i systemet eller om de selv kører den viste herfra. (læs evt fødselsberetning under simons profil for at læse om denne jm)

Og med hensyn til mit ar så har en CT scanning, opdaget at jeg har fået et brok, som er ved at udvikle sig til et indklemt brok så jeg står og skal.opereres hurtigt, dog ikke akut endnu siger de, men at de godt kan forstå at jeg har meget ondt, har haft ondt i 2 år nu og langt om længe sker der noget.. Så håber jeg bare på at blive smertefri igen, så.mit liv kan komme tilbage..

Desværre er min psyke ikke i top efter den fødsel, har slåset med det siden den gang, og håber snart på bedring.

Det var lige en kort udgave om hvad der sker her, til jer der dengang ville vide når der kom.en update..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jubii sagen er afgjort... update.
Kommentér på:
jubii sagen er afgjort... update.

Annonce