{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.528 visninger | Oprettet:

Hvad gør jeg (forkert)??????? {{forumTopicSubject}}

Hej Piger!
Min skønne datter på 16 måneder, sover ude i barnevognen selvom der er -5 grader uden for. Pt. Har hun bidt, tynd uldtrøje, alm bluse, bukser, strømper, strikfutter, fleece hue, køredragt og 2 sæt vanter på. Derudover sover hun i sin voksipose.
Jeg vil jo selv mene at hun har MASSER af tøj på når hun nu ligger i voksiposen, men når hun kommer ind efter ca 3 timer er hendes hænder og underarmene iskolde og helt røde. Hvad skal jeg gøre for at hun får varme hænder/arme igen??? Har ikke haft problemer med kolde hænder før for 14 dage siden!
Håber nogen har et godt råd eller to!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør jeg (forkert)???????
  • #1   24. jan 2013 Jeg ville lægge en dyne over, det sover min datter også med og hun er altså 2 år, ellers bliver hun kold.
    Hvis det ikke er nok kan du jo lægge en varmedunk ned i voksiposen i fod enden.


  • #2   24. jan 2013 Min dp giver Elias hendes hyggesokker ud over hand dragt og uld luffer han er ikke kold op af arme og fingre mere det var måske en ide smiley

  • #4   24. jan 2013 Frida er godt nok kun 3 mdr men hun har følgende på :
    Body
    Trøje
    Bukser
    Alm sokker
    Tykke sokker
    Hue
    Vanter
    God stor tyk flyverdragt der lukker godt til
    Så ligger hun i tyk kørepose
    Hun har en junior dyne der ligger dobbelt over sig
    Og til sidst overlædderet på

    Vi går en lang tur på 1½ time med hunden og henter Lui i børnehave hvorefter hun står i vores kælder i en dejlig kølig mellem gang.
    Her tager jeg kun overlædderet af.

    Når hun kommer op er hun dejlig varm men bestemt ikke svedig. Men der skal altså noget til at holde de små pus varme...


  • #6   24. jan 2013 Clara har almindeligt tøj på, plus en fleecehue og vanter nede i sin Voksipose. Er det en original voksi? For så er det ret nemt at få hænderne ind i posen og lukke lidt til bagefter. Clara er altid dejlig varm.

  • #9   24. jan 2013 Med almindeligt tøj mener jeg kortærmet body, strømper (ingen bukser) og en bluse/trøje.

  • Zitta
    Zitta Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 36
    #10   24. jan 2013 Hvad er det for en barnevogn? I vores Odder vogn kan vores dreng sagtens holde varmen, hvor det kniber lidt i den min mor har stående smiley

  • #11   24. jan 2013 Det er en Odder Zip. Hun har også lammeskind i vognen under voksiposen (originalen).
    I dag da jeg tog hende op lå hun med den ene arm over hovedet og den anden nede i voksien og der var kun en lille forskel.
    Syntes bare ikke jeg kan blive ved med at smide noget over hende. Hun kan jo knap nok være i barnevognen med alt det hun har i forvejen!


  • #12   25. jan 2013 Min dreng på 20 mdr har body, bløde bukser og bluse, elefanthue,, fleecedragt som lukker for hænder og fødder, samt handsker. I bunden af barnevognen ligger et strikket tæppe og et fleecetæppe. Over sig har han dyne samt et strikket tæppe. Han er dejlig varm når vi tager ham op men ikke svedig.

  • #13   25. jan 2013 Er snart ved at opgive! Vi har prøvet 11 forskellige vanter, uldbluser tykke dom tynde og der er intet der virker. Det er kun hænder og arme den er gal med, resten af kroppen er dejlig varm!


  • #14   25. jan 2013 Har du prøvet med lange uldsokker over vanter og ærmer?

  • #15   25. jan 2013 Det lyder godt nok vildt.... Har hun generelt kolde fingre og hænder? Altså også når hun er vågen?

  • #17   26. jan 2013 Hun har altid været en meget varme pige. Får det nemt for varmt. Da hun sov i voksien sidste vinter sov hun kun i langærmede bodyer og svedte næsten når hun kom ind!

Kommentér på:
Hvad gør jeg (forkert)???????

Annonce