{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

5 mdr og søvn {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har skrevet før at jeg synes det var vildt at William kun sov tre lure om dagen i én halv time af gangen, men sov til gengæld ti til tolv timer om natten. Dette har jeg indset at sådan er det smiley MEN, nu er bøllen begyndt at vågne mange gange om natten. Enten ligger han og snakker eller leger med sin sut for til sidst at skrige for at få sin sut. Var jeres børns søvn omkring denne alder,tigerspring, også med opvågnioger? smiley
Hjælp, er mega søvnig uden søvn om dagen og nu også nat smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  5 mdr og søvn
  • #2   26. jan 2013 William er 9 mdr nu og det er faktisk først de 2 sidste dage han ikke har vågnet og pludret eller været skrigeunge.. De sidste 2 nætter har han kun vågnet 1 gang for at få mad..
    Så tror det er ganske normalt..

• #3   26. jan 2013 Synes det er én skam det er normalt hehe smiley han har sovet én hel nat siden han var to måneder uden mad. Og fra kl 19 til 7 var mere end normalt. Sådan sover han dog også nu men med fest nogle timer midt nat hmm smiley

• #4   26. jan 2013 Sådan har det også været her, skal dog nok være hurtig til at sige at det sikkert forsætter.. smiley

Men væbn dig med tålmodighed smiley

• #5   26. jan 2013 Hr var der og rytme,,indtil for to uger siden,, fra den ene dag til den anden er han begyndt at vågne mange gange fra han er lagt i seng kl 20 til ved en 6-7 tiden.. Og så sover han kun maks 1.5 time for idag og middag.. Og det er det søvn.. Trods at han er total træt.. Han er heldigvis ikke pylret som sådan.. Mn kan sidde med ham g putte og så kan han godt lige age 10 min smiley men tror bare det en periode eftersom det ændrede sig af den ene dag til den anden.. Og dem jeg kender ned børn har også haft sådan e par uger.

• #6   26. jan 2013 Ninna - lyder akkurat som noget jeg kunne skrive smiley her var det netop også fra én dag til anden han startede fest om natten, som du skriver så er William heldigvis heller ikke ked. Jeg har dog besluttet med søvn om dagen at formiddag må han gerne nøjes med halv times søvn. Men over middag skal han trilles i søvn igen så han i alt får over én times søvn. Det projekt går i gang i morgen smiley

• #7   26. jan 2013 Her kan vi trille og gå lige så tosset vi vil.. Ikk engang i bilen vol han sove smiley han er Sille og græder eller snakker ikke, men er vågen smiley giver det soltid et forsøg, men ender altid med at tage ham ind.. Og så begynder han t hvor lidt urolig og knotten bliver han lagt på sofaen og så kan han godt lige nuppe 20-30 min.. smiley

• #9   27. jan 2013 anonym - jeg prøvede også vælling til aften, men det ville han slet slet ikke have... så det må blive et dagligt forsøg til han forhåbentlig drikker det til sidst smiley

Kommentér på:
5 mdr og søvn

Annonce