{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.653 visninger | Oprettet:

hvordan ''lufter'' i ud? {{forumTopicSubject}}

Ja det nok et list svært og privat spørgsmål for mange, men hvordan lufter i ud i jeres hoved?

Som nogen ved, tog jeg desværre min kæreste i utroskab, vi brød og ja det endte med at jeg tog ham tilbage..
Men siden da er det slet ikke blevet bedre, vi køre lidt hver vores liv, jeg er oftest her hjemme med sønnike, og han (er arbejdsløs) er hos en kammerat, i dag/aftentimerne (som han siger) .. der kan gå timer imellem jeg høre fra ham og oftest er det faktisk mig der kontakter ham.. og ja nogen gange lukker han helt af og er ikke til at komme i kontakt med i flere timer, og nej jeg kimer ham ikke ned, men ringer en gang hver 2-3 time og kun en gang ..

jeg har flere gange haft tanken om det er virkelig det her jeg vil,(forhold) resten af mit liv, men når han så er kommet hjem, og han forklare ja så er jeg blød som smør, og alle de tanker jeg har haft i den tid hvor han er væk, er pist væk..

før jeg blev gravid var jeg en meget aktiv pige inden for ridesporten og så det som mit fristed, og min måde at lufte ud på og få klarhed over mine tanker.. men i den situation som jeg står i nu, føler jeg vikelig ikke jeg kan finde hoved og hale i alle mine tanker og spørgsmål, disse spørgsmål som kun jeg selv kan svare på.. og når jeg endelig finder klarhed, så er min rygrad så blød som en regnorm smiley

Ja, jeg ved det er en frygtelig gang rod , men jeg har ikke tænkt over hvad der er blevet skrevet, bare klasket løs på tasteturet, smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan ''lufter'' i ud?
  • #1   11. feb 2013 Er ked af at læse alle de problemer du har været i gemmen. Men ærlig så kan jeg ikke forstå du kan leve med det der. For mig lyder det som om han ikke er sammen med venner. Jeg synes du skulle flytte fra ham og starte på en frisk. Der er andre fyrer der vil værdsætter dig 100 gange mere. Håber du finder en løsning

  • #3   11. feb 2013 jeg er også alvorlig bange for at jeg har dummet mig så grumt ved at tage ham tilbage..

    Jeg har så svært ved at skubbe ham ud af mit liv, da han var der da jeg stod i et af mit livs største kriser, og han jo er valdemars far.. Jeg har s¨å svært ved at forklare alle min tanker.. smiley Et eller andet sted ville jeg nok egentlig ønske at det var ham, der tog skridtet og sagde at vi ikke skulle mere.. bare tanken om, at se ham med en anden i byen, eller høre fra fælles bekendte at han var blevet glad for en anden piner mig allerede nu smiley


  • #4   11. feb 2013 kan godt følge dig. men vil du kunne leve med at du ikke ved hvad han render og laver og han viser jo ikke lige frem at han vil støtte jeres forhold når han bare smutter.

    jeg går i klasse med en fyr som har hygget med en af pigerne fra klasse. og lagt an på næsten alle pigerne. og hende han har hygget med har fået en kønssygdom.

    jeg ville bare tænke hvis det var min mand, at hvornår får man en selv. det er så resperkt løst


  • #5   11. feb 2013 Hvorfor ringer du til ham hver 2-3 time? Hvis han ikke er hjemme?
    Når min forlovede ikke er hjemme og er hos andre så lader jeg ham være, så han kan hygge sig uden jeg blander mig..bare en SMS med "hvad laver du?" Kan virke kontrollerende.

    Jeg vil sige at jeg tog min i at have gang i en kollega... Vi gik fra hinanden, fandt sammen igen efter ca 7 mdr, og ja det var hårdt i starten, jeg ville se hans beskeder osv og jeg fik lov, eftersom han selv havde skabt mistro, den dag idag, har vi det rigtig godt og er stadig sammen... Jeg lader ham være når han er ude og har valgt at tilgive og komme videre..

    Hvis det er svært for jer at komme videre, så sys jeg i skal stoppe nu, inden i ender med at kontrollere og ville styre hinanden endnu mere...
    Man skal stole på hinanden.
    Det er hårdt arbejde for begge efter sådan en episode, jeg ved det, men i må beslutte jer for om i elsker hinanden nok og vil starte på ny eller stoppe inden det går helt galt igen..


  • #6   11. feb 2013 Jeg ved jeg ikke kan leve med at jeg ikke ved hvad han laver, og det er det der æder mig op indefra, samt at jeg ikke føler han er ærlig..

    JEg ringer heller ikke til ham hver 2-3 time foratået på den måde, men hvis vi f.eks. har aftalt at snakkes ved fordi han ikke ved hvornår han er kommer hjem , så har jeg forsøgt at ringe hvor han ikke har taget den, hvor jeg så igen har forsøgt 2-3 timer efter for nemlig ikke at virke for kontrollerende. Har såmænd også ignorert ham fuldstændig og slet kke kontaktet ham, og det er bare det samme..

    Som jeg har det nu, stoler jeg ikke på ham over en dørtærskel, også fordi han et par gange har lavet et forsvindingsnummer, hvor han skulle hente en liter mælk et sted og ikke er kommet tilbage før hen på natten..

    inderst inde ved jeg nok godt hvor det hele bærer hen, jeg har bare så uffattelig svært ved at tage konsekvensen og gøre alvor af det hele .. smiley


  • #7   11. feb 2013 Du stoler overhovedet ikke på ham, så vil mit råd være sige det til ham og stopper jeres forhold.

    Min kontakter nu heller aldrig mig, men jeg har lært at sådan er han bare og der er ikke noget i det. Han hygger sig bare med de andre og glemmer at vare tilbage eller hører ikke telefonen..

    Man skal stole på hinanden ellers er forholdet jo ikke noget værd


  • #8   11. feb 2013 det har du fuldstændig ret i, men tillid er jo ikke noget der bare kommer over natten desværre smiley

  • #9   11. feb 2013 Jeg lufter ud ved at gå/løbe en lang tur eller ved at læse en bog. På løbeturen kan jeg kun koncentrere mig om mit løb og ved at sætte mig til at læse en bog der kan jeg heller ikke have flere ting i hovedet end hvad der foregår i bogen.

    Må dog ærligt indrømme at her lyder det ikke som om der bare skal luftes ud. Dey lyder mere som at der skal træffes nogle beslutninger omkring dit forhold til Valdemars far.

    Når jeg har brug for at lufte ud, er det "kun" hvis jeg har haft en dårlig dag på arbejdet eller er lidt uenig med kæresten/familien eller bare hvis jeg lige har brug for at tømme hovedet for alt i en times tid. Og når jeg så vender tilbage fra turen eller ligger bogen, ja så er jeg faktisk i et bedre humør og har fået lagt de åndsvage ting der fylder mit hoved på hylden smiley


  • #11   12. feb 2013 Frk. Grøn- så nemt er det jo ikke, for så tror jeg hun havde gjort det:) ts: det er nemmere at sætte grænser for dig selv end det er at gøre det for andre. Find ud af hvad du vil finde dig i- på et tidspunkt vil du kunne handle på dette- men føret når du selv er klar:)

  • #13   12. feb 2013 Frk. Grøn jeg er ikke enig med dig:) vi Lan blive helt enige om at det ville være det bedste at gøre sådan, men der er altså langt fra tanke til handling..

  • #15   12. feb 2013 Frk grøn- præcis:) stærkt af dig..

  • #16   12. feb 2013 Frk. Grøn: jeg kan sagtens se hvad du mener, men desværre er det ikke så let, jeg er udemærket klar over at det er en beslutning jeg alene skal tage, men jeg skal også have i mente at når beslutningen er truffet er der ingen vej tilbage, og for min og valdemars skyld, skal jeg være sikker på at det er den rigtige valg jeg træffer..

  • #19   12. feb 2013 Virker lidt som om du ikke er klar til at skulle slippe ham rigtigt.
    Hvad med at tænke over hvad du skal med ham, imens du gør nogen ting du har lyst til ??
    Lad ham passe sig selv lidt, så kan han passe jeres dreng, så du måske genoptager noget ridning, som gør dig glad, og får dine tanker renset, måske når du så meget ro og selvtillid, mod på livet så du finder kræfterne til at se om det er et forhold du vil være i eller om du skal forsætte alene. smiley
    Det er jo nemt for andre at se det gode dårlige i dit forhold, men det er dig der lever med konsivenserne smiley
    Jeg ville tage mig lidt tid til noget der gør mig glad så jeg får mere overskud til at se på de negative ting, for hvis man kun har negative ting, så drunkner man nærmste i dem uden at kunne se en udvej smiley


  • #20   12. feb 2013 Tak for jeres svar, det var lige hvad jeg havde brug for:-)

    Frk. Grøn.. Lige præcis smiley


  • #21   13. feb 2013 Forestil dig 10 år frem... Kan du se jer sammen og glade? Hvis nej, så afslut, hvis ja så kæmp for det.

    Da vi stod i krisen, kunne jeg ikke se mig med ham 10 år frem..og gik fra ham, og det er det bedste jeg gjorde for os..
    Idag kan jeg se os blive gamle sammen.. smiley

    Det er hårdt mens man er i det, jeg har været det igennem, men jeg er glad for mine valg og det jeg gjorde og nu har vi det jo godt smiley


Kommentér på:
hvordan ''lufter'' i ud?

Annonce