{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

hvornår vuggestuestart, hjælp {{forumTopicSubject}}

hmm synes jeg står sådan og tripper. Jeg har valgt at få William skrevet op i vuggestue fra august (samme måned han bliver 1 år). Min barsel slutter slutningen af juni og derefter holder jeg nok noget ferie (er desværre arbejdsløs efter endt barsel).

mit spørgsmål ligger så i hvad i ville gøre. overvejer lidt om jeg skal ændre startdato, så han starter den 1 juni, stille og roligt.. Så holder vi fælles 3 ugers ferie da vuggestuen er lukket noget af juli og så kender han det lidt når han kommer tilbage igen i august.. hvad ville i gøre, jeg synes den er såååå svær..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår vuggestuestart, hjælp
  • #1   18. mar 2013 Jeg havde personligt valgt at starte ham meget før. Senest i den måned han blir ti måneder. Men det er jo en smagssag..... Jeg havde nok valgt at starte også kun holde ham hjemme de dage i ferien hvor i skal noget eller lige vil have en hyggedag. At være væk tre uger lige efter start synes jeg er rigtig lang tid.

• #2   18. mar 2013 ja det er nemlig rigtig lang tid at være væk i tre uger, men vuggestuen er jo lukket i juli. Så er den åben et andet sted i byen, men der ved de jo ik hvilke pædagoger. Kunne ikke finde på at han starter i sin vuggestue 1 juni og juli er han i en anden vuggestue, for så at komme tilbage igen smiley

• #3   18. mar 2013 Jeg er jo fortaler for at holde børn hjemme så længe som muligt. Jeg havde desværre ikke muligheden, ej heller erfaringer med mit første barn, så han kom afsted i maj som 9 måneder. Det var alt for tidligt og vi havde en meget tung indkøring og en meget ked af det dreng. Lillebror starter d. 2 april. Han har fødselsdag d. 24 april, så det er jo lige ca. 3 uger inden hans 1 års fødselsdag. Jeg har det så godt med det, og jeg kan mærke at det er det helt rigtige for min dreng.

Jeg synes at det er rigtig synd at så mange har så travlt med at få deres børn ud i pasningsmuligheder. Det er altså ikke i børnenes interessent komme afsted så tidligt. Det er helt og alene forældrenes, i den her forbindelse, jeres. Men det er jo kun min mening.

• #5   18. mar 2013 Tania - lige sådan jeg også tænker. Så starter vi stille op og han når at få nogle hele uger og så holder vi ferie og han hygger med mor og far og så stille og rolig igen fra august, hvor han burde være ok tryg da han jo har været der før

• #7   18. mar 2013 ja for så er han 10 mdr og inden ferien er der alligevel 5-6 uger

• #9   18. mar 2013 nej nej slet slet ikke... min barsel slutter jo først slutningen af juni måned, så der er jo oceaner af tid (plus jeg jo har en masse ferie tilgode også til både juli og august hvis nu)

• #11   18. mar 2013 Ville også lade ham starte op stille og roligt... Nikoline startede i Dp, da hun blev 9mdr... Det gik rigtig godt... Hun have 9:30-15 dage og fri om fredagen eller hvis vi skulle noget... Jeg gik også ledig (4mdr) efter barsel, og fik at vide, at barnet skulle være passet/have en plads, for at have ret til dagpenge...

Kommentér på:
hvornår vuggestuestart, hjælp

Annonce