{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.790 visninger | Oprettet:

Zitta
Zitta
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 36

Baby 6 måneder sover uroligt. Hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej piger og drenge smiley
Vi har den her skønne dreng på 6 måneder. Alt går godt og er i fuld gang med overgangskosten, ruller, fuld af krudt osv
Men de sidste halvanden måned har han godt nok sovet meget dårligt om natten og nogle gange om dagen. Han sover max 2 timer ad gangen, på gode nætter 3, måske 4 timer. Han spiser flaske to gange om natten, på de gode og sjældne nætter 1 gang om natten. Men han vågner bare så mange gange mellem han vil spise. Nogen gange falder han nemt i søvn igen og andre gange tager det længere tid smiley
Og det er lige meget om han bliver puttet til selv at falde i søvn eller falder i søvn på en flaske, om han sover i egen seng væk fra os, tæt på os, i barnevogn osv. Han virker ikke umiddelbart til at have ondt.
Oveni så er han begyndt at vågne enormt tidligt om morgenen, og han bliver bare så pivet, når han ikke vil sove mere i døgnet smiley
Er der en derude der har et godt råd mod urolig søvn? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baby 6 måneder sover uroligt. Hjælp!
  • #2   3. apr 2013 Min søn gjorde det samme dan han var omkring 5-6mdr og han gør det stadigvæk lidt og han er nu omkring mdr.
    - Jeg gjorde/gør det at han får en go mættende grød kl 18:30 og bliver så puttet kl 19-19:30, og hvis han så vågner om natten får han bare sutten på den måde har jeg vendt ham af med flasken om natten, før kunne han vågne op til 5gange om natten men jeg holdte ved og han fik kun sin sut hvis ha vågnene, og nu vågner han max engang om natten og han sover til kl 07:00 og så får han en flaske der (:
    - Men hvis jeg var dig, ville jeg måske prøve at tage ham til ørelæge i første omgang, nogen gange kan det godt være derfor de er urolige. bare for at kunne udlukke at der ikke er nogen med ørene? smiley

• Zitta
    Zitta Tilmeldt:
    apr 2011

#4   3. apr 2013 Vi har næsten lige været forbi kiropraktoren pga mavekneb og det hjalp med det samme på maven, men ikke på søvnen...
    Jeg har også tænkt at vi skulle prøve ørelægen hvis det ikke snart blev bedre...
    Hvis bare han ville tage en sut... Det har vi kæmpet med siden han var helt lille men han nægter smiley
    Tror ikke at det er sult der er hoved problemet, for nogle nætter (læs de få gode nætter) klarer han sig med en flaske KL 00 og så ikke noget før KL 6-7 tiden...
    Krydser fingre for en god søvn i nat. Han var utrolig træt her til aften, men han mangler også noget søvn fra sidste nat....

• Zitta
    Zitta Tilmeldt:
    apr 2011

#5   3. apr 2013 Eget værelse har vi prøvet... Med det resultat at jeg var længere tid om at opdage at han vågnede og så var han sværer at få til at sove igen og han vågnede stadig lige så tit smiley

Kommentér på:
Baby 6 måneder sover uroligt. Hjælp!

Annonce