{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.391 visninger | Oprettet:

Andre der har fået en kikkertoperation i underlivet?? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley Jeg er en ung pige på 19 som har endometriose og PCO. Jeg fik her d. 18 marts en kikkertoperation for at se hvor slemt det stod til og samtidig skulle jeg have en hormonspiral sat op for at hjælpe på smerterne. Under operationen fandt de lidt forskelligt væv de tog prøver af, og fandt ud af at min ene æggeleder heller ikke virker. øvøv. Men jeg havde selvfølgelig ondt den 1 uge efter, men så gik det faktisk fremad i næsten en uge. det skal lige siges jeg havde ferie, så slappede bare af herhjemme. et par dage før jeg skulle starte på job igen var vi ude at gå en lang tur på stranden og her begyndte jeg at få voldsomme "menstruationsmerter". de forsvandt dog da jeg tog nogle piller, men da vi så havde sex næste dag kom alle smerterne igen. Jeg var så på arbejde i 2 dage hvor jeg var ude og kaste op osv, pga af smerter. Jeg har et meget fysisk arbejde hvor jeg går meget. Dog tog smerterne af når jeg sad ned. grundet smerterne meldte jeg mig sig de næste 2 dage, da jeg simpelthen ikke kunne holde det ud. er der andre der har haft så voldsomme smerter efter operation eller som ved om det er normalt? og ved i om man kan blive sygemeldt med sådanne smerter? Har haft ringet til læge og vagtlæge, som først vil se mig onsdag hvis det bliver ved, så har jeg altså haft ondt i 1½ uge til den tid! Jeg er ved at gå ud af mit gode skind og kan ikke finde ro.. så derfor håer jeg på nogle har nogle erfaringer de vil dele smiley God søndag!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre der har fået en kikkertoperation i underlivet??
Kommentér på:
Andre der har fået en kikkertoperation i underlivet??

Annonce