{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.911 visninger | Oprettet:

3 ellet flere børn. {{forumTopicSubject}}

God aften bg.. smiley

Jeg vil lige høre jer der har 3 eller flere børn om i vil fortælle hvordan i bor.?
Vi har nemlig snakket lidt om børn i fremtiden, vi er begge enige om at 2 børn er minimum. Men jeg tror vi begge også synes at 3 i alt ville være rigtig hyggeligt. Hvis to ikke er for hårdt. smiley

Men men, lige nu bor vi i et 3,5 værelses hus. Det kan blive 4 værelses. Vi har et børneværelse, soveværelse, stue og kontor. Vi har en ide om hvordan vi rykker rundt når nr.2 engang melder sin ankomst. Men det er jo så også max antal mennesker i det her hus.

Så bor i med flere børn i palæer eller sådan noget. ? smiley jeg kan slet ikke se hvor man skal få alt det plads fra, uden at bo i huse med 7 værelser eller sådan noget.

Men god aften og her er lige et par sjove citater. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 ellet flere børn.
  • #1   16. apr 2013 Wauw. Lorte telefon...!
    Undskylder jeg lige fik spammet forummet.. -.- sletter så snart jeg kan.
    Æhh...


  • #2   17. apr 2013 Vi har 3 og bør i hus. Victor er 5 og har eget værelse pigerne på 2 og 3 og deler værelse og så har vi soveværelse. Lige nu fungere det fint. Dog har vi snakket om de skal bytte værelser her i sommer da victors er større. Men de vil jo nok gerne have lidt privatliv på et senere tidspunkt. Men så kan værelset deles i 2 (det var det oprindeligt )

  • #3   17. apr 2013 Nåh okay. Ja det er jo smart nok så. smiley

  • #5   17. apr 2013 Ja, var faktisk også mest til npr de blev store jeg tænkte. Sådan teenager smiley for selvfølgelig skal overakuddet være på plads før et værelse når de er små. smiley

  • Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 458
    #6   17. apr 2013 Vi har boet i en toværelses de sidste to år. Vi er far, mor, drenge på 5 og 6 år og baby på 9 måneder. Vi samsov i samme rum.
    Vi flyttede til et hus med 2 værelser, tre stuer også er der et kælderværelse der ik er til beboelse.
    Min store dreng har eget værelse, de to små deler. Baby sover hos os, i den ene stue. Fars værelse er i kælderen.


  • #7   17. apr 2013 Okay. Jah det lyder jo fint. Det var også mest en tanke jeg fik. smiley der er alligevel laaaang tid til at vi når til 2+ barn. Hvis vi nogensinde gør det.
    Og om mange år er vi måske også flyttet.
    Det værste lige p.t. er at min mand ville miste sit kontor, eller det ville blive meget mindre - det er lidt synd for ham da det er hans fristed. smiley

    Men tak for svar


Kommentér på:
3 ellet flere børn.

Annonce