3 ellet flere børn. {{forumTopicSubject}}
God aften bg..
Jeg vil lige høre jer der har 3 eller flere børn om i vil fortælle hvordan i bor.?
Vi har nemlig snakket lidt om børn i fremtiden, vi er begge enige om at 2 børn er minimum. Men jeg tror vi begge også synes at 3 i alt ville være rigtig hyggeligt. Hvis to ikke er for hårdt.
Men men, lige nu bor vi i et 3,5 værelses hus. Det kan blive 4 værelses. Vi har et børneværelse, soveværelse, stue og kontor. Vi har en ide om hvordan vi rykker rundt når nr.2 engang melder sin ankomst. Men det er jo så også max antal mennesker i det her hus.
Så bor i med flere børn i palæer eller sådan noget. ? jeg kan slet ikke se hvor man skal få alt det plads fra, uden at bo i huse med 7 værelser eller sådan noget.
Men god aften og her er lige et par sjove citater.
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
Undskylder jeg lige fik spammet forummet.. -.- sletter så snart jeg kan.
Æhh...
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
apr 2012
apr 2012
dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
Vi flyttede til et hus med 2 værelser, tre stuer også er der et kælderværelse der ik er til beboelse.
Min store dreng har eget værelse, de to små deler. Baby sover hos os, i den ene stue. Fars værelse er i kælderen.
apr 2012
Og om mange år er vi måske også flyttet.
Det værste lige p.t. er at min mand ville miste sit kontor, eller det ville blive meget mindre - det er lidt synd for ham da det er hans fristed.
Men tak for svar
3 ellet flere børn.