Sove alene? {{forumTopicSubject}}
Hej..
Jeg skriver til jer da min datter på 8mdr + 3uger sover i mellem min kæreste/ far'en og mig natten over, selvom hun har 1 vugge + 1 seng som vi har prøvet os frem med i starten. Nu flytter vi i hus her d 1juni og i den forbindelse går jeg lidt og overvejer at lære hende at sove i egen seng (måske og så i sit nye værelse, men holder mest til at hun er i egen seng i vores soveværelse) fra start af. Men tror i det er en god idé? Eller.. kan det blive for meget nyt på en gang for hende ?
Vil gerne lige tilføje at hun de første 5½ måned af hende levetid desideret lå ovenpå mig ved at starte med at sove i mine arme og blev helt, helt ulykkelig hvis jeg lagde hende fra mig... så syntes allerede der er sket noget ved at hun nu sover så fint og godt ved siden af mig/ i mellem min kæreste/ far'en og jeg kan putte med hende til hun sover (i max 30min tid) og så gå ud i vores stue indtil jeg selv går i seng
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
dec 2011
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 19
Ja.. jeg ved heller ikke hvad det ender med endnu.. Fordele og ulemper ved begge dele syntes jeg. Men kan samtidigt ikke lade vær' med at tænke på at det er mange nye ting på en og samme tid med nyt hus- udseende, lugt, lys, nyt værelse at skulle sove i og jaah seng - hun er jo blevet præsenteret for den op til flere gange så tænker at hun alligevel må kende den en lille smule men er ikke typer der vil lade hende græde sig selv i søvn så derfor har det max været i 15min hun har været i tremmesengen og endnu mindre i vuggen (som alligevel er ved at være for lille nu.. så den bliver det i hvert fald ikke i)
dec 2011
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 19
Fx. spiser hun stadig heller ikke mad med for store klumper (selvom det er helt ud kogt nærmest.. og for at ikke presse hende moser jeg det stadig helt fint for at bevare den gode oplevelse)
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
Sove alene?