{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

Hjælp. Ondt om natten :( {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Jeg har virkelig brug for hjælp, tips eller hvad som helst.
Efter min graviditet har jeg haft lidt ondt i ryggen, men ikke noget uudholdeligt.
Så her på det seneste er mine arme, især den højre begyndt at gøre vanvittigt ondt om natten. Det er sådan en fornemmelse som hvis en kropsdel sover, bare 100-gange værre og det holder mig vågen. smiley Så mine nætter er med minimum søvn. - enten er Laurits oppe og skal have mad, ellers så gør mine arme så sindsygt ondt at jeg vågner af det.
Var et smut ved lægen, men han mente ikke rigtig at kunne gøre noget. Gav mig en folder med nogle nakke øvelser - de hjælper også lidt men slet ikke nok, har stadig nogle trælse nætter der giver mig minus overskud til Laurits om dagen.
Er så ked af at det skal gå ud over Laurits, ellers ville jeg nok også bare leve med det, indtil det gik væk af sig selv.
Det er der også nogle gange om dagen, men slet ikke i så slem grad som om natten.
Har i overhovedet prøvet noget lignende,? Har i nogle gode tips,? Ja bare et eller andet så jeg kan få lidt søvn og få mit overskud tilbage.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp. Ondt om natten :(
Kommentér på:
Hjælp. Ondt om natten :(

Annonce