{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.393 visninger | Oprettet:

Ren blær! {{forumTopicSubject}}

Igår aftes faldt Malou i søvn efter vi havde sunget puff 5 gange, nusset i cirkler i håret samt ligget og holdt i hånd (hvilket vi har gjort hele natten - hun sover ved mig) . Kl. var 23.56 da hun faldt i søvn og hun sover satme da endnu! Hun har ikke været vågnet en eneste gang inat smiley ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ren blær!
  • #1   9. maj 2013 Ej hvor dejligt, så får du jo din natte søvn smiley

Hjalte sover også stadig ved os, han bliver puttet i hans egen seng, men kommer altid over omkring midnat smiley det er så hyggeligt smiley

• #3   9. maj 2013 Vi sover så alle 3 i sengen, har været ude og købe dobbelt seng pga af det smiley

• #4   9. maj 2013 Ikke dårligt med et nyt hus smiley vi har vores til salg, så håber vi snart kan flytte smiley

• #5   9. maj 2013 Dejligt hun får sovet godt. smiley Det hjælper rigtig godt på overskuddet.

Her kom Laurits i egen seng ret hurtigt. Vores seng er altså til min mand og mig, jeg ville selv blive lidt sur hvis jeg blev smidt ud af min seng.
    De eneste gange Laurits er i vores seng er når jeg ammer om natten, og hvis vi ikke gider stå op i weekenden, med det samme han vågner. smiley
    Synes faktisk også at både vi og Laurits sover bedre i hver vores senge.

• #6   9. maj 2013 Godt jeg ikk er mand ved jer så..

Hvorfor skal de ud af sengen "bare" for baby skal sove der??

Ja det super dejlig de sover i ske med os men jeg vil nu heller have min natte søvn . Det samme for Emma hun sover ikk nær så godt ved os som i sin seng.

Hun har sovet på eget vær, siden hun var 6 mdr

• #9   10. maj 2013 Vores trolde er aldrig blevet sendt rundt eller holdt af "fremmede" da de var helt små - det kom først da de blev så store at man kunne spørge dem og de kunne række ud hvis de havde lyst.......
    Hvis de sad ved bedsteforældrene ved familiefester eller lignende - holdte vi os altid i nærheden så de hele tiden kunne se os....

Og vi har idag de mest trygge, glade og udadvendte børn - som aldrig har hængt i vores skørter....!!! De ved at vi altid er der og ikke bare "forsvinder"

Hvis ens barn / børn har brug for ekstra tryghed, at sove inde i forældrenes seng - så skal de da bare det.... så må man ligge tæt eller dele sig op.....

• #11   10. maj 2013 Det har altid virket her...... og vi vil altid anbefale det....... smiley

I vores øjne er det helt simpelt det man ved man har - altid - det higer man ikke efter......Det man bliver bekræftet i at have - det higer man ikke efter....

Hvorimod hvis man aldrig er hos sine eneste vigtige - ens forældre - så bliver man utryg og higer efter deres opmærksomhed.....

• #12   10. maj 2013 De eneste der betyder noget for en baby - er mor og far..... Det er de eneste den har behov for! Alt andet er vores eller andres behov......

• #13   10. maj 2013 Selvfølgelig kan man som enlig have brug for aflastning, i perioder, og begrænset perioder......

• #15   11. maj 2013 Hov, ja hun er da væk.?

• #16   11. maj 2013 Der mangler da nogle indlæg?

• #18   11. maj 2013 ????
    smiley

• #19   11. maj 2013 Gad vide om nogen har skrevet noget til hende, eller om hun bare blev træt af os. smiley Måske hun var Maria i forklædning hahahahaha.. Aj ^^

• #20   11. maj 2013 ja man bliver helt overrasket når de sover en hel nat smiley alle mine har sovet i vores seng fra vi kom fra sygehuset til til 1 års alderen, den yngste var/er faktisk 2 og er først kommet i egen seng for en månedstid siden (hun blev 2 i januar. jeg har sovet som en sten, det samme har børnene, manden ik så godt, så han er glad nu smiley de er kommet i deres egen seng uden problemer selvom de har været så store og de har også fint kunne sove når de har været passet ude og har lagt i rejsesenge osv. vågner de og er kede/syge så kommer de ind. de kommer også nogle gange luskende om natten og jeg opdager det ik før næste morgen smiley ville aldrig afvise mine børn når de kommer om natten og forstår ik man kan? kan tildels godt forstå folk har det princip de skal falde i søvn i egen seng, men at de ikke lige kan få lov at komme op og putte hvis de vågner i løbet af natten og har behov for det, men sådan er vi jo forskellige smiley jeg elsker det, sys det er herre hygge smiley

Kommentér på:
Ren blær!

Annonce