{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal I i dag?
  • #1   18. maj 2013 Min mand og jeg skal passe mine 2 niecer og min nevø og vores egen søn, så der er rigeligt at se til smiley

  • #2   18. maj 2013 Uuuh vi skal til Knuthenborg Safaripark idag, og jeg glæder mig som et lille barn til at se Clara med alle de fritgående dyr.

  • #3   18. maj 2013 Vejret er iøvrigt det samme her, så jeg overvejer sandaler til trunten.

  • #4   18. maj 2013 vi skal til fødselsdag...

  • #5   18. maj 2013 Vi skal en tur i zoo men begge børnrn og deres farmor og farfar smiley

  • #6   18. maj 2013 Åh ja Stella, så lyder det godt nok til at I har rigeligt at se til!

    Pernille, Åh hvor fedt! Jeg glæder mig også til at tage Vito i knuthenborg denne sommer - tror han vil elske det. Han har i øvrigt fået shorts og tee på og helt klart også sandaler smiley

    Pia-maj,
    Det lyder også rigtig hyggeligt! Kan være vi skulle overveje zoo også. .


  • #7   18. maj 2013 Havearbejde og senere grill-hygge ved nogle venner. I går var vi i Madsbyparken og i morgen kører vi i campingvognen. Puff, så er det hverdag igen.. smiley

  • #9   18. maj 2013 Manden er taget på arbejde og får fri kl. 14. Så jeg skal om lidt og ud tage mælkebøtter op af græsplænen, vi har simpelthen så mange smiley
    Når det er gjort kører boffie og jeg hjem til mine forældre og får middagsmad. Også ellers hjem igen i haven når manden får fri.


  • #10   18. maj 2013 ACS-- Ja jeg glæder mig også virkelig meget. smiley Hun får tynde bomuldsbukser og tee på, og sandalerne er også fundet frem. smiley Ååååh hvor jeg elsker sommer. smiley

  • #11   18. maj 2013 Her er det desværre blevet overskyet, men vi har heldigvis også planlagt en tur i legeland imens manden er på arbejde. Vi tager i givskud zoo en af de 2 andre dage hvor alle har fri og er hjemme.

  • #12   18. maj 2013 Laurits og jeg er på fyn, for at besøge mine forældre. Vi skulle så have været nede i Nyborg ved min bror, svigerinde og deres børn i dag, men de ligger alle med omgangs syge... så nu køre vi til Langeland ned til min Storesøster og svoger i deres sommerhus.. smiley må indrømme at det vil jeg nu også heller, for de andre bor i lejlighed. smiley glææææder mig.
    Og rigtig god pinse og solskinsdag til alle jer smukke bg-damer


  • #13   18. maj 2013 Vi får Danny passet idag. Det er 1/2 år siden han sidst er blevet passet med overnatning smiley vi skal rense hans Gulvtæppe, male plankeværket + skuret, og så lidt op rydning. Så lejer vi nogle film i aften som belønning smiley vi skulle have været i biffen men da jeg er gravid i 36. Uge og med bækkenløsning ved jeg ikk hvor længe jeg kan sidde ret op, og de vil nok ikke stoppe filmen hver gang jeg skal tisse smiley så inden Danny kommer hjem i morgen, skal vi gøre hovedrengøring smiley

  • #14   18. maj 2013 Michala,
    det lyder rigtig hyggeligt med lidt alenetid smiley

    Vito skal også passes i aften hos min søster og svoger. Det har jeg det lidt knebent med, da han skal hjem til sin far i morgen. han ahr aldrig sovet ude to nætter i træk, og heller aldrig været passet hos min søster. dog er vi derhjemme rigtig ofte, så han kender dem godt og er tryg der, så ejg håber det hele vil gå godt!


  • #15   18. maj 2013 Noname,
    øv, hvor surt med myrerne! Den gode nyhed er at de kloge siger at myrer = sommer!


  • #16   18. maj 2013 Noname-- Arj myrer er det klammeste insekt ever.

  • #19   18. maj 2013 Vi har været en tur til alarm 1-1-2 dag i formiddags .. Rigtig hyggeligt og Anton synes det var såååå spænende smiley Så nu sover han en ordentlig lur også står den på grill med venner og mormor og morfar også op og se amerikaner biler i aften smiley

    profilbillede
  • #20   18. maj 2013 Min lille brandmand smiley

    profilbillede
  • #21   18. maj 2013 Ååårh Louise, det ser rigtig hyggeligt ud!

    Noname,
    ja, så kommer de jo gerne igen. Dejligt I har fundet et middel mod dem! Det er fordelen ved lejlighed (selvom jeg nu gerne vil bytte til en have, for et par myrer!)..
    her er ingen kryb!


    Nu er Vito afleveret hos min søster og svoger. han blev ret ked af det da jeg gik, men var glad igen to sekunder efter. Han er jo aldrig blevet passet der før, men vi er der tit.
    Min niece var helt oppe at køre, og har gået hele dagen og talt om at Vito skulle komme og sove smiley


  • #24   18. maj 2013 Danny skulle så ikk overnatte hos sin mormor alligevel, da de ringede her KL. 21:55 og han bare ville hjem og sove smiley

  • #25   19. maj 2013 Vi havde en lang dag igår... Sommerland Sjælland åbnede igår, og der holder de samtidig lastbils træf... Så Jesper, børnenes far skulle derop med sin lastbil... Vi kørte også derop, og brugte faktisk hele dagen deroppe...
    Vi fik kigget på lastbil, motorcykler, fik prøvet nogen af forlystelserne, også var børnene, deres far og nogen af kollegaerne i badeland deroppe... Efter de lukkede grillede vi nogen pølser, børnene legede på græsset, og Noah lærte og køre truck af en af medarbejderne fra sommerland Sjælland....

    Vi havde en super dag, og kan godt mærke vi er trætte idag... smiley


Kommentér på:
Hvad skal I i dag?

Annonce