{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.202 visninger | Oprettet:

Nærmest ubrugelig gave :( øv {{forumTopicSubject}}

Står jo og skal føde her meget snart og har i forvejen en skøn datter på 23 måneder.. Så vi havde snakket en del om hvordan vi skulle bære os ad med transport..
Vi har ikke bil og min datter kan ikke gå så langt igen (og render jo også i alle retninger) og vores barnevogn er en lille combivogn så kan ikke bære et søskende sæde..
Så den stod enten på tvillinge vogn eller ny barnevogn og så søskende sæde..
Min mor ringer så at hun har købt os en tvillinge klapvogn hun faldt over i den lokale avis og som hun gerne vil forære os, den er god kvalitet og god stand..
Idag skulle hun så hente trolden så jeg kan få ro til fødslen og har vognen med, en kæmpe flot emaljunga vogn og ikke kun klapvogn som jeg troede men en kombi vogn..
Den er pæn og velholdt osv .. Men men den er mega og den kan hverken komme i elevatoren eller ind gennem vores dør smiley
Lige nu står den i opgangen, men det må den faktisk ikke..
What to do ? Jeg bryder mig ikke om at lade den stå ude da det jo er bolig blokke og så skal den også pakkes ind.. Og cykelkælderen ligger i opgangen ved siden af.. Og ideen var jo det skulle være nemt for mig fx at lufte hunden når jeg er alene hjemme eller handle og have begge børn med, men hvis jeg skal have begge med ned på armen og evt over i næste opgang og i kælder, ja så går det smarte af smiley
Men vil jo heller ikke såre min mor, da den jo er indkøbt med kun gode hensigter, men umiddelbart er den jo nærmest ubrugelig smiley
Øv øv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nærmest ubrugelig gave :( øv
  • #1   21. maj 2013 Det er da ikke din skyld at den er for stor til jeres elevator, mon ikke mor forstår det?

  • #2   21. maj 2013 Mon ikke hun kan få pengene retur eller lade dig sælge den så du kan købe en mindre, det er jo ikke noget du kan gøre for smiley

  • #3   21. maj 2013 Den er købt brugt, så kan jo desværre ikke byttes eller returneres.. Føler mig bare så utaknemmelig, men i har jo ret i at det ikke er min skyld..

  • #4   21. maj 2013 Altså kan du ikke lade den stå i opgangen til nogen klager også evt finde en løsning i mellemtiden ? Jeg tænker din datter bliver større så hende i hånden og lille på armen, så går det vel lige de få minutter ??? Jeg ville være taknemmelig hvis jeg fik vogn smiley

  • Min baby J
    Min baby J Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 70
    #5   21. maj 2013 Se at få den solgt igen, så du kan købe dig en du kan bruge - det er ikke at være utaknemlig smiley

  • #6   21. maj 2013 kunne du ikke snakke med de andre i opgangen om det ikke er ok den står der. jeg er sikker på at de ikke vil sige nej til dig fremfor hvis du bare lader den stå for så skal de nok brokke sig. smiley

  • #7   21. maj 2013 Hvad etage bor i på? Din datter går vel selv på trappen på nuværende tidspunkt?

  • #8   21. maj 2013 Hende og Sabrina: Det er ikke de andre i opgangen men reglerne i boligselvskabet, og de er rigtig meget obs på om der står ting, der bliver rigtig ofte uddelt advarsler og hængt sedler op om at om 5 dage fjernes alt der står i opgangen og så skal man betale for at få det igen.. Ud over det ville den skulle stå nede bed indgangen pga elevator problemerne (kunne den stå lige uden for vores før hvor der er plads ville det være lidt nemmere) og der er stor gennemgang da en af de andre blokke har kælder under vores opgang og derfor bruger elevatoren, så vi snakker 14 opgange af 7 etager med 2-4 lejligheder pr etage der har adgang..
    Og jeg er skam taknemmelig, jo derfor jeg er ked af problemerne med den..

    Pernille: Vi bor på 3 (men forhøjet stue så svare til 4) så min datter kan ikke klare trappen hele vejen endnu og jeg må ikke gå på trapper pga slidgigt i knæene..
    Men der er jo elevator smiley
    Men ideen i vognen går af hvis jeg skal have den lille på armen og den store ved hånden og så hunden i snor (og mangler vist en arm) og så ned og ud og ned til næste opgang og i kælderen og så pakke dem ned før jeg kan lufte hunden..
    Og kan ikke lide at lade den stå ude, desværre ville der være stor risiko for tyveri eller hærværk, og svært at stå og putte dem i hvis det regner..
    Grunden til ønsket var at kunne gøre dem klar og sætte i heroppe og så bare i elevator og afsted som vi altid har gjort med 1..
    Også fordi jeg er hæmmet af kronisk sygdom og gigt så det skal helst være lidt nemt..



  • #9   21. maj 2013 Okay, ja det kan jeg godt se.... Mon ikke din mor har forståelse for det? Sælg den og se om du kan finde en vogn hvor det kan lade sig gøre....

  • #11   23. maj 2013 snak med din mor og fortæl at den simpelthen er for stor, du er rigtig glad for den men kan simpelthen ikke have den med i elevator eller noget om det okay du sælger den og køber en anden for de penge smiley

    Så vil jeg lige anbefale Carena Double Swing tvillingklapvognen.. jeg har den og den kan komme igennem en alm dør smiley er SÅ glad for den smiley og er ikke så fandens dyr smiley


Kommentér på:
Nærmest ubrugelig gave :( øv

Annonce