Nærmest ubrugelig gave :( øv {{forumTopicSubject}}
Står jo og skal føde her meget snart og har i forvejen en skøn datter på 23 måneder.. Så vi havde snakket en del om hvordan vi skulle bære os ad med transport..
Vi har ikke bil og min datter kan ikke gå så langt igen (og render jo også i alle retninger) og vores barnevogn er en lille combivogn så kan ikke bære et søskende sæde..
Så den stod enten på tvillinge vogn eller ny barnevogn og så søskende sæde..
Min mor ringer så at hun har købt os en tvillinge klapvogn hun faldt over i den lokale avis og som hun gerne vil forære os, den er god kvalitet og god stand..
Idag skulle hun så hente trolden så jeg kan få ro til fødslen og har vognen med, en kæmpe flot emaljunga vogn og ikke kun klapvogn som jeg troede men en kombi vogn..
Den er pæn og velholdt osv .. Men men den er mega og den kan hverken komme i elevatoren eller ind gennem vores dør
Lige nu står den i opgangen, men det må den faktisk ikke..
What to do ? Jeg bryder mig ikke om at lade den stå ude da det jo er bolig blokke og så skal den også pakkes ind.. Og cykelkælderen ligger i opgangen ved siden af.. Og ideen var jo det skulle være nemt for mig fx at lufte hunden når jeg er alene hjemme eller handle og have begge børn med, men hvis jeg skal have begge med ned på armen og evt over i næste opgang og i kælder, ja så går det smarte af
Men vil jo heller ikke såre min mor, da den jo er indkøbt med kun gode hensigter, men umiddelbart er den jo nærmest ubrugelig
Øv øv
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 212
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 3 Emner: 96 Svar: 786
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
mar 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 70
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
okt 2008
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 3 Emner: 96 Svar: 786
Og jeg er skam taknemmelig, jo derfor jeg er ked af problemerne med den..
Pernille: Vi bor på 3 (men forhøjet stue så svare til 4) så min datter kan ikke klare trappen hele vejen endnu og jeg må ikke gå på trapper pga slidgigt i knæene..
Men der er jo elevator
Men ideen i vognen går af hvis jeg skal have den lille på armen og den store ved hånden og så hunden i snor (og mangler vist en arm) og så ned og ud og ned til næste opgang og i kælderen og så pakke dem ned før jeg kan lufte hunden..
Og kan ikke lide at lade den stå ude, desværre ville der være stor risiko for tyveri eller hærværk, og svært at stå og putte dem i hvis det regner..
Grunden til ønsket var at kunne gøre dem klar og sætte i heroppe og så bare i elevator og afsted som vi altid har gjort med 1..
Også fordi jeg er hæmmet af kronisk sygdom og gigt så det skal helst være lidt nemt..
okt 2008
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.749
Så vil jeg lige anbefale Carena Double Swing tvillingklapvognen.. jeg har den og den kan komme igennem en alm dør er SÅ glad for den og er ikke så fandens dyr
Nærmest ubrugelig gave :( øv