Symptomer ? {{forumTopicSubject}}
Jeg har den sidste uges tid haft kvalme værst om aften. Sidste måned da jeg skulle ha min menstruation blødte jeg først (et par dråber) efterfølgende dage kom der lidt mere, men ikke som det plejede. Manden og jeg plejer at ha samleje uden kondom men at han trækker sig ud inden han kommer, ved selvfølge godt at chancen stadig er der. udover kvalmen få jeg lyst til at kaste op bare ved at tage et stykke brød, eller kage, følger også min mave er mere spændt (er lidt buttet så har lidt ekstra på kroppen, men følger at maven er mere hård ?!. Jeg ryger somså heller ikke som jeg har gjort inden kvalmen startede, nu har jeg nærmest ikke lyst til at ryge da jeg få det dårligt.
Spørgesmålet er så, der er vel ingen chance for at være gravid eftersom jeg har haft min menstruation ? eller
maj 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Vi beholder det selvfølge hvis jeg ER gravid. Jeg har bare aldrig haft kvalme så længe og næsten døgnet rundt værst om aften,
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Test?
maj 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
Mvh mig som blev gravid på P-piller og blødte reglmæssigt til jeg var i uge 19
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Og så jeg enig med Erika's mor, hvis man ikke ønsker en graviditet i første omgang, så burde man beskytte sig ^^
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
Symptomer ?