{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  barnevognspude hvornår?
  • #1   9. jun 2013 Jeg har altid lyttet til min sp der. Så længe barnet ikke kan sidde selv skal det ikke op og sidde. Har aldrig støttet Marcus med dyner puder osv. Han blev først sat alene på sin numse da jeg turde gøre det uden dyner puder osv.

• #2   9. jun 2013 Jeg har købt en for ikke så længe siden, og Nikoline har prøvet at sidde i den én gang. Det fungerede slet ikke. Hun er kun 4 måneder og kan derfor ikke sidde selv endnu. Så jeg tror at de skal kunne side selv, før de skal sidde i den. Også af hensyn til deres ryg smiley

• #4   9. jun 2013 Som de andre siger smiley

jeg ville bare bruge ryglænet, evt. med dynen bag, hvis den skal være lidt blød når barnet sidder der.

og er helt enig i, at de først bør sidde når de kan.
    Har set en del med den pude under vognen, fordi de ikke brugte den, og den fylder SÅ meget!

• #5   9. jun 2013 Jeg har en fra min søn som jeg købte da han selv sad men når han havde selen på (han ville kaste sig ud over så havde den altid på), også kunne han ikke nå ind til puden. Min datter er næsten 4 mdr og kunne se en del bruger den nu og synes jo det er meget tidligt sø ville lige hører om eg ikr havde hørt rigtigt at de ikke må som de ikke må sidde op i så mange andre ting inden de selv kan

• #6   10. jun 2013 Vi har brugt den rigtig meget.. William har ikke været ret god til at sidde selv , altså han har hellere villet hænge ud over kanten, og barnevognspuden har været god til at støtte ham i siderne så han ikke kunne hænge ud over kanten smiley

• #7   11. jun 2013 vi har også brugt vores meget...

Vi begyndte at bruge den da hun var 4 mdr - små korte ture og hun syntes det var et hit at sidde op og kigge rundt. Min sp sagde det var en rigtig god idé, for så kunne hun sidde i den herhjemme indenfor i sin barnevogn og fik derved selv armene fri til at lave bare lidt. Og hun kunne vende sig til barnevognen. Når hun nu ikke kunne være med udenfor i sin barnevogn, måtte hun komme med på tur indenfor.

Hun har altid været en robust lille kompakt pige, hun var 3½ mdr da hun selv trak sig rundt på gulvet i armene og kravlede for fulde fart kort før hun blev 5 mdr.

profilbillede
Kommentér på:
barnevognspude hvornår?

Annonce