Min datter kløjes ved "rigtigt" mad?? {{forumTopicSubject}}
Hej..
Jeg er blevet mor til den dejligste pige for første gang for lidt over 10 måneder siden
Min datter kløjes når hun får moset og fintudskåret mad - Altså hun spiser kartofler/ ris/pasta, kød og grøntsager og hun kan li' det ... BARE dét at det skal være lidt puré agtigt (blendet). Det jeg gør nu er at jeg laver halv puré og halv lidt klumpet mos (med gaffel) af hendes mad og blander det sammen, hvilket hun også spiser men bliver det 100% moset mad eller meget fint skåret ud kød så KLØJES hun i det .. og har til og med prøvet at hun kaster det op - Det syntes jeg simpelthen er for synd. Hvorfor er det at hun ikke kan synke det uden at kløjes? Er det fordi hun kun har 2 små tænder i undermunden? Hvad har i gjort? Skal jeg tale med vores læge om det?
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
dec 2011
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 19
okt 2011
dec 2011
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 19
Måske skulle jeg prøve at snakke med vores læge om hvorfor det er sådan med hende... Hun kan jo nok gi' mig nogle svar. Men tænkte bare at høre her inde om der er andre der har prøvet det og, hvad de gjorde for at hjælpe deres barn til at spise uden at barnet klødejes i det.. eller kastede det op igen
okt 2011
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 43 Svar: 274
Min datter kløjes ved "rigtigt" mad??