{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

sover meget {{forumTopicSubject}}

Hej

Skriver da jeg lige skal høre om jeres erfaring og mening.

Har en dreng der pludselig er begyndt at sove meget. Han bliver 3 mdr om 9 dage. Han har døjet med maven (luft og anden sener grundet flaske) og har max sovet 3 timer i streg om natten og max 1 1/2 i streg i løbet af dagen.

Men her hele denne uge har han bare sovet så meget. Fx igår faldte han i søvn 23.15 og fik først en flaske kl 8.00. Så fik han en flaske kl. 12, kl 16 og da kl blev 20., havde han sovet siden kl 16 og synes at han slet ikke har spist nok idag. Da kl blev 21 tog vi ham op for at give ham flasken. Og nu sover han igen, så dvs at han idag kun har fået 4 flasker, hvor han plejer få ca 7.

Er så bange for at han ikke får nok at spise. Men hvad ville i gøre? Og er det normalt at han pludselig begynder sove så godt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sover meget
  • #1   14. jun 2013 Han ville vågne hvis han var sulten, min datter sov os vildt meget da hun var den alder

  • #2   14. jun 2013 Okay man bliver jo bare så nervøs og de første par nætter kunne jeg slet ikke sove da jeg var bange for at han ikke trak vejret eller sådan når han nu ikke vågnede som han plejer.

    4 flasker til en dreng på 7,2 kg synes jeg jo bare er så lidt smiley


  • #3   14. jun 2013 Hehe det er naturligt han sover sikkert os igennem om natten nu. Så det med at nyde at få sin søvn hehe

  • #4   14. jun 2013 de skal have en 6 del af deres vægt fordel over 6 flasker, ifølge sst...

    Tror ikke du skal være bekymret, nogle ændre søvn mønster hen ad vejen. Og hvis han plejer selv at melde sig ellers, så lad ham sove... Bare han ikke vender rundt på nat og dag....

    Vores den store sov fra kl 20-6 allerede som 2 dage gammel, uden at få mad. Min sp sagde at det ikke gjorde noget, han skulle bare have de tabte måltider i løbet af dagen - så vidt det var muligt. Han har altid haft et godt sovehjerte, og selv som 2½ årig sov han 13 timer om natten og 4 timer til middag.


  • #5   14. jun 2013 Hvis han i en længere tid ikke har sovet så meget pga ondt i maven så ville jeg ikke være bekymret over at han sover meget nu. Han trænger nok til det smiley

Kommentér på:
sover meget

Annonce