{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.589 visninger | Oprettet:

Legekammerat til min søn/veninder til mig! {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen! smiley

Jeg er en pige på snart 24 som søger legekammerater til min søn på 11 måneder. Og sammentidlig kunne det være hyggeligt hvis vi mødre kunne få en god snak og måske blive veninder?

Lidt om os

Vi bor i Hinnerup ca 15 kilometer fra Århus, vi bor i rækkehus sammen med Phillip luis far smiley
Vi har to hunde og en fugl:)

Lui:
Lui er en dreng med gang i. Han er 11 måneder gammel og går i dagpleje her i Hinnerup. Han er meget udadvendt, og elsker at lege. Han elsker biler, og har sit egent store værelse, men en masse sjove lege sager. Han kravler, og forsøger at gå smiley

Mig (Gitte)
Jeg er snart 24, meget moden og smilende pige, er 175, normal af bygning :). Jeg er godt til at lytte, og elsker at snakke smiley
Min store interesse er heste, hvilket jeg også selv har. Jeg har redet i 20 år af mit liv, og har arbejdet som ridelærer. Er pt sygmeldt smiley
Jeg er ikke den type som er til finder fnadder bag andres ryg, er meget ærlig og sætter stor pris på ærlighed. Er der 110 % for den jeg holder af.

Da vi fik vores dejlige søn, faldt der desværre mange bekendtskaber fra, især dem som ikke har børn. Det ser man desværre ofte.

Jeg har en sygdom som hedder migræne aura, så det er vigtigt for mig at mine veninder forstår sygdommen og vil tage hensyn. Jeg får forbyggende medicin, som ofte kan gøre mig meget træt. Jeg har også et piskesmeld som jeg døjer med hver dag.
Kort fortalt om sygdommen: Migræne aura, er en sygdom hvor man uden varsel kan miste synet, det starter med en let flimren for øjnene, som så liver værre og værre, man kan få lammelser, og talebesvær. Dette vare ca højst en time, hvorefter man kan få en mega hovedpine. (kan heldigvis tage medicin mod denne hovedpine, så den forsvinder ret hurtigt) Sygdommen kommer meget i perioder. Nogen gange kan der gå et halvt år mellem anfaldene, andre gange kan jeg have flere om ugen.

Det var lidt kort om mig og min søn.
Kunne i have interesse i at møde os, ligger vi gerne hus til, da Lui som sagt har et stort værelse smiley

Skriv endelig hvis i har spørgsmål smiley Glæder mig til at hører fra jer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Legekammerat til min søn/veninder til mig!
Kommentér på:
Legekammerat til min søn/veninder til mig!

Annonce