{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.277 visninger | Oprettet:

11mdr. Rejser sig konstant i sengen.. {{forumTopicSubject}}

Min datter er knap 11mdr. og er nu nået til det punkt hvor hun rejser sig konstant op i sengen når vi har sagt godnat, kan se at hun er vild træt, men det er ligesom at hjernen tager over og meddeler hende at hun skal op og stå.. Hun har altid været ret nem at putte men nu er det et mareridt, What to do??
Bunden blev sat ned idag!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  11mdr. Rejser sig konstant i sengen..
  • #1   18. jul 2013 Hvis n ikke siger noget så lad være med at gå derind..
    Græder hun så gå ind og trøst, læg hende ned, gå igen..
    Ikke noget med at snakke eller noget.. Bare kort og kontant..
    Trøst, put og gå..
    Trøst, put og gå..
    Indtil hun sover.. Det kan tage LAAAANG tid, men pludselig fatter hun budskabet..
    Sådan har vi i hvert fra gjort..


  • #2   18. jul 2013 som vores SP sagde, der er en grund til at man sige "falde" i søvn smiley

  • #3   18. jul 2013 Ok, ja men det var ligesom om at hun blev vild frustreret hver gang hun rejste sig, lidt som om at det ikke var det hun ville.. Så nu sad jeg med hånden på hendes bryst så hun ikke kunne rejse sig og efter 15 min sov hun, ved ikke om det er dumt at gøre, for vi plejer bare at kunne putte og så falder hun selv i søvn..

  • #4   18. jul 2013 Gentag gentag.

    Da Vito var sådan, gik jeg bare ind stille og roligt og lagde ham ned igen. Uden at tage kontakt eller mave sjovt jeg lagde ham bare stille ned og aede ham lige over kinden og gik så igen. Op til 30 gange, men til sidst fatter de det.


  • #5   19. jul 2013 Gør hvad der hjælper Natasja! VIRKELIG! Deres rytmer ændre sig jo konstant! Lilli kunne også selv lægge sig til at sove engang, så ville hun have jeg skulle holde hende i hånden, så hjalp det at jeg bare sad der og så hjalp det at tage hende med ned hvis hun bare græd og så igen kan hun falde i søvn selv osv osv. Det ændre sig konstant! Det eneste du ikke skal gøre, er at lade hende ligge og græde sig selv i søvn! Hvis hun bare brokker sig, så lad hende brokke sig! smiley Men græder hun, så tag hende op eller med ned igen! smiley

Kommentér på:
11mdr. Rejser sig konstant i sengen..

Annonce