{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

1 år og søvn {{forumTopicSubject}}

Hej. Min dreng Lucas er 1 år og han vil slet ikke falde i søvn i sin egen seng, lige så snart han kommet ned i den så skriger han som om han er bange for den og vi vil meget gerne lære ham at falde i søvn i egen seng da jeg har termin med lillesøster D. 4 oktober, så det måtte gerne være nu han skulke lære det :S
Så gode råd søges.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1 år og søvn
  • #1   3. aug 2013 Har i prøvet og holde fast på en bestem rutine så han ved nu det sove tid??

    Eller lagt noget ned i sengen med jeres dufte i?

    Vi har altid haft en sove barn men derfor lige fra dag et har jeg
    Giver mælk inden putning
    Været ude og få tør mås
    Sagt godnat til far og hunden ( her det mig der putter for jeg elsker den hygge stun med det)
    Været ude og finde kolde sutter og vand
    Så går vi ovenpå hvor vi lige lukker vinduer og trækker for og ligger i vores seng 5 min og synger eller læser.
    Så går vi ind på Emma værelse hvor hun lige skal kigge ud af vinduet
    Så får hun en tår vand også synger jeg to sange mens jeg står med hende.
    Så blir hun lagt og vi slår High five og siger nat nat nat. Og Emma putter sig enlig bare efter.
    Det lyder spm noget der tager vild langt tid men faktisk er hun puttet på godt og vel 15 min og så når hun har været alene lidt på værelset kalder hun at hun skal have noget vand så går jeg op og gir det også sover , og det samme rutine hver dag vis far putter gør han det samme.

    Så jeg ville ind øve en rutine der passer jer og det kan være det tager lang tid eller ej men tålmodighed og bare gentag og gentag gentag lige pludselig så er den der .

    God fornøjelse


  • #2   3. aug 2013 Julian er 1 år her D 22/8- og han har sovet okay i sin egen seng siden han var 3 mdr.. Men for et par uger siden fra den ene dag til den anden stak han. Et kæmpe skrig når vi skulle putte ham.. Vi forøger alt men intet hjalp.. Flasken ville han heller ikk have mere.. Så vi tog den "hårde" måde og lagde ham og sagde godnat og alt det der, og gik ud, ventede 10 sek og gik så ind og lagde ham igen sagde godnat osv og sådan fortsætte vi med øget interval mellem at gå derind, og efter en time sov han. Og har nyet været siden smiley

Kommentér på:
1 år og søvn

Annonce