{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.143 visninger | Oprettet:

Min basse har fået dagplejeplads.. {{forumTopicSubject}}

..fra på tirsdag. Han bliver 9 måneder i morgen og jeg synes det er ALT for tidligt han skal ud smiley Han skal ikke starte i næste uge, for det haster bestemt ikke, da jeg først skal starte i skole midt i oktober.

Har fået en plads tildelt nu, selvom jeg først har bedt om en fra den 1/10, men hvis jeg takkede nej var der ingen garanti for plads smiley

Jeg glæder mig bestemt ikke til min Basse skal væk fra mig, men på den anden side glæder jeg mig over at have lidt tid til at pleje mig selv og læse op på mine fag i skolen inden jeg skal starte igen.

Er det forkert af mig? Altså at glæde mig til at være kun mig i løbet af dagen?

Og så lige et billede af skønherligheden smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min basse har fået dagplejeplads..
  • #1   7. aug 2013 Og lige et til smiley

    profilbillede
  • #3   7. aug 2013 Så kan jeg godt pakke den dårlige samvittighed sammen smiley

    Er slet ikke i tvivl om at det nok skal gå smiley Det gik jo med Tristan og Bastian er lige så god til andre mennesker, så han skal nok komme til at hygge sig. smiley

    Og det bliver helt på hans præmisser når jeg har muligheden for det smiley


  • #4   8. aug 2013 Maya startede i samme alder og synes det var perfekt. Der var også nogle måneder til jeg skulle starte, men synes det var super for så kunne hun stille og roligt blive kørt ind i hendes tempo...Men ja selvom jeg efterhånden nød tiden alene var det ikke sjovt...Det var mærkelig at efterlade sit barn hos en dp som man jo egentlig ikke kendt og nu havde man været så meget sammen med hende og nu var hun pludselig væk i løbet af dagen, så glædede mig samtidig også til at hente hende igen.....

  • #5   8. aug 2013 Nej det er da helt ok smiley

    Sophia er også lige startet i sidste uge
    - hun er så glad for at være der smiley

    Jeg aflever mellem 8 og halv 9 og henter hende først efter 15.
    Jeg skal også først på arbejde 1/10 - men jeg har brug for lidt tid på egen hånd smiley


Kommentér på:
Min basse har fået dagplejeplads..

Annonce