Hjælp til overtøj dagpleje. {{forumTopicSubject}}
Min søn er lige begyndt indkøringen til dagplejen. Har ikke rigtig købt noget overtøj til ham endnu, da jeg syntes det er mange penge når han ikke får det brugt.
Han er 10 måneder, kravler, stille sig op - men går ikke endnu.
Men jeg skal til at have købt noget overtøj, nu hvor det begynder at blive koldere.
Han skal have en jakke her til efterår og vinter, hvilken en kan i anbefale?
En sæt regntøj, har kigget rundt på nettet om bedst i test, men vil gerne høre hvilket det har fungeret super for jer?
Og et thermosæt, igen hvilket har I?
Syntes det kan være nok så forvirrende at finde rundt i det børnetøj.
Hov, og til sidst, eventuelt en flyverdragt?
Mange tak for din tid
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Vi synes det var rart at han ikke delte sig på midten når han kravlede rundt i mudder osv..
Nu hvor han går har en et alm. To-delt sæt.. Et med for og et uden..
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Det eneste du skal holde øje med er om stoffet er bar testet og med hvilket søjletryk, alt under 1000 er no go hvis man læser tænks vejledning i køb af overtøj
mar 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 70
Jeg tror vi skal have en fleecetrøje her til efterår
(link fjernet)
Og ellers en masse uldbodyer, lange underbukser i uld og stikket udtrøjer til at putte under overtøj.
Vi er rigtig glad for mini a tures jakker med lynlås i ryggen. Vi har en forår/efterårs model, men køber helt sikkert en vintermodel når det bliver koldere.
Gå efter regntøj som ikke er stift. Vi har abeko og har ikke rigtig fået det brugt, men jeg gik efter en jakke der kunne snøres ind.
Det samme gælder flyverdragt. Gå efter en som kan klare et højt vandtryk og som er åndbar og som ikke er for tung og er til at røre sig i, når man er lille Fx Lego eller reima. (50% på lego flyverdragt (link fjernet)
Det kan være en dyr fornøjelse og jeg køber altid min søns tøj brugt.
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Termosæt, har vi et fra mikk line, og det fungerer fint for os. Dog sjældent at det bliver brugt.
Flyverdragt kan jeg varmt anbefale en reima tec, de er en smule dyre, men de holder barnet varmt og tørt. Vi har altid haft tørre børn, selvom de har siddet på jorden og kravlet rundt.
Vinterjakker kan jeg ikke rigtigt anbefale nogen, men er helt forelsket i hummels nye kollektion.
dec 2008
mar 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 70
Men mini a turen får han på til/fra vuggestue, eller når han sidder i vognen eller leger på jorden ovs.
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 33 Svar: 203
Så har jeg lidt at gå ud fra, så det ikke er så uoverskueligt
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 91 Svar: 673
og så kan det købes til 349.95 på smartkids.dk
dec 2008
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
Flyverdragte har vi haft mé too, lego og hulabalula han har aldrig været kold i nogle af dem.
Hjælp til overtøj dagpleje.