{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.827 visninger | Oprettet:

Hjælp til overtøj dagpleje. {{forumTopicSubject}}

Min søn er lige begyndt indkøringen til dagplejen. Har ikke rigtig købt noget overtøj til ham endnu, da jeg syntes det er mange penge når han ikke får det brugt.

Han er 10 måneder, kravler, stille sig op - men går ikke endnu.

Men jeg skal til at have købt noget overtøj, nu hvor det begynder at blive koldere.

Han skal have en jakke her til efterår og vinter, hvilken en kan i anbefale?

En sæt regntøj, har kigget rundt på nettet om bedst i test, men vil gerne høre hvilket det har fungeret super for jer?

Og et thermosæt, igen hvilket har I?

Syntes det kan være nok så forvirrende at finde rundt i det børnetøj.

Hov, og til sidst, eventuelt en flyverdragt?
Mange tak for din tid smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til overtøj dagpleje.
  • #1   15. aug 2013 Da axl ikke gik, havde han en regn heldragt fra racoon, inden under den havde han så, hvis det var koldt, en heldragt i fleece, også overtræksfutter fordi jeg ikke ville have han skulle have støvler og sko på før han kunne gå ordentligt..
    Vi synes det var rart at han ikke delte sig på midten når han kravlede rundt i mudder osv..
    Nu hvor han går har en et alm. To-delt sæt.. Et med for og et uden..

• #2   15. aug 2013 Ang. Flyverdragt, har jeg købt småfolk i år, sidste år havde han danefæ, det kommer jo an på hvad du vil give for en dragt og hvad du er til designmæssigt..
    Det eneste du skal holde øje med er om stoffet er bar testet og med hvilket søjletryk, alt under 1000 er no go hvis man læser tænks vejledning i køb af overtøj

• Min baby J
    Min baby J Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 70
    #3   15. aug 2013 Her har vi et par vogelein overtræksbukser med fødder. Det kan være en god ide at have et par uldfleecebukser under, da det er koldt på jorden.

Jeg tror vi skal have en fleecetrøje her til efterår
    (link fjernet)

Og ellers en masse uldbodyer, lange underbukser i uld og stikket udtrøjer til at putte under overtøj.

Vi er rigtig glad for mini a tures jakker med lynlås i ryggen. Vi har en forår/efterårs model, men køber helt sikkert en vintermodel når det bliver koldere.

Gå efter regntøj som ikke er stift. Vi har abeko og har ikke rigtig fået det brugt, men jeg gik efter en jakke der kunne snøres ind.

Det samme gælder flyverdragt. Gå efter en som kan klare et højt vandtryk og som er åndbar og som ikke er for tung og er til at røre sig i, når man er lille smiley Fx Lego eller reima. (50% på lego flyverdragt (link fjernet)

Det kan være en dyr fornøjelse og jeg køber altid min søns tøj brugt.

• #4   15. aug 2013 Jeg kan ikke anbefale en hel regndragt, da de også bruger bukserne når græsset er lidt fugtigt, og så bliver det for varmt med en heldragt. Altså på de lunere dage. Vi har en fleece dragt fra hummel, som han har brugt rigtig meget i foråret. Rengtøjs mærker har vi haft lidt af hvert, og har ikke noget negativt at sige om noget af det.

Termosæt, har vi et fra mikk line, og det fungerer fint for os. Dog sjældent at det bliver brugt.

Flyverdragt kan jeg varmt anbefale en reima tec, de er en smule dyre, men de holder barnet varmt og tørt. Vi har altid haft tørre børn, selvom de har siddet på jorden og kravlet rundt.

Vinterjakker kan jeg ikke rigtigt anbefale nogen, men er helt forelsket i hummels nye kollektion.

• #5   15. aug 2013 Min baby - Er det ikke upraktisk med en lynlås i ryggen? Den må da gøre ondt at ligge på, gør den ikke?

• Min baby J
    Min baby J Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 70
    #6   15. aug 2013 Jo det kunne jeg forestille mig - jeg ville nødigt ligge på en lynlås smiley Derfor bruger vi den heller ikke til at sove i. Han kommer i voksien eller i en uld -eller fleecedragt når han skal sove.

Men mini a turen får han på til/fra vuggestue, eller når han sidder i vognen eller leger på jorden ovs.

• #7   15. aug 2013 Mange tak for svar alle sammen, de er guld værd.
    Så har jeg lidt at gå ud fra, så det ikke er så uoverskueligt smiley

• #8   15. aug 2013 Hummels regntøj er rigtig godt, og solidt, min datter har både kravlet og faldet på fliser uden det kan ses det mindste på tøjet smiley

og så kan det købes til 349.95 på smartkids.dk

• #9   15. aug 2013 Jeg har også hummel regntøj til den mindste, men det er så lidt han har brugt det, så vil ikke kommentere på hvordan kvaliteten er. Men lækkert ser det ud smiley

• #10   15. aug 2013 Vi har haft calevi regntøj flere gange og været tilfreds med dette.
    Flyverdragte har vi haft mé too, lego og hulabalula han har aldrig været kold i nogle af dem.

Kommentér på:
Hjælp til overtøj dagpleje.

Annonce