{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.154 visninger | Oprettet:

Fødselsdags kage til 1 års fødselsdag! - Hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne have at Lilli skal have sin egen lille fine kage, temaet er bare prinsesse (for det er hun i den grad)! Kender i nogen rigtig gode opskrifter på kager? De må også gerne se pæne ud og det skal bare være sådan en lille en hun selv kan sidde og gratte med!

Gåde opskrifter og idéer modtages med kyshånd!!! :-*

Lige et billede af prinsessen, som fylder 1 år d. 10 september! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fødselsdags kage til 1 års fødselsdag! - Hjælp
  • #1   22. aug 2013 smiley

    profilbillede
  • #2   22. aug 2013 Hvad med cupcakes med frostting på.. De kan jo laves i alle smagsvarianter og passer godt til sådan en lille gratmikkel smiley

    Til axls 1års fødselsdag med mødregruppen havde jeg lavet pandekage-lagkage, det var et stort hit blandt alle børnene, og hvem elsker ikke pandekager smiley

    Til DP havde han kagemand af vandbakkelse med

    Og til fødselsdag med familien havde jeg lavet en ganske alm lagkage til de voksne og en minilagkage til axl med lys osv..

    I år laver jeg 'bare' kagemand, det er nemt og hurtigt med en lille ny på armen som melder sin ankomst i nov. Pg axl fylder 2den 6.dec..


  • #3   22. aug 2013 Herhjemme er chokoladecupcakes med jordbærfrosting et hit hos axl..
    Og chocolatechip med chokoladefrosting er også en sikker vinder...
    Men det er jo smag og behag.. Axl er en chokoladegris smiley


  • #4   22. aug 2013 Tak smiley Lilli elsker jordbær, chokolade og flødeskum! så det bliver nok noget med det! smiley

Kommentér på:
Fødselsdags kage til 1 års fødselsdag! - Hjælp

Annonce