Dagens billeder :) {{forumTopicSubject}}
Hej BG.
Vil lige dele de her billeder af min lille trold, som er på hans første cykeltur med moar her
Det var super hyggeligt, og så fik vi brændt noget energi af.
Laurits bliver 8 mdr i dag, og er i et helvedes humør for tiden. Der skal helst ske noget konstant... Samtidig med at han er i tigerspring, er der også lige 2 tænder på vej.! Argh hehe.
Han er vildt mor syg, og vil op konstant, når han så er kommet op vil han ned igen. -.- Det er lidt opslidende i længden.
Nu sover han heldigvis, og efter maden er det min tur til at slappe af foran fjerneren med chips og et lille glas rødvin - det er jo onsdag hahah
Hvad har i lavet i dag af spændende ting, og har i nogen sjove planer for i aften?
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
aug 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 47
apr 2012
Ih jeg har også overvejet at anskaffe sådan nogle bolde. Duer de? Eller bliver de hurtigt kedelige.
aug 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 47
aug 2011
Følger: 11 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 799
Har taget et af willas da vi var til gymnastik, det var et hit
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
apr 2012
Årh Maja en masse du har nået, selv med en lille pige der ikke vil give sig.
Hvor gammel er Linea nu,?
apr 2012
Føler med dig, jeg har en fuldstændig umulig dreng lige for tiden. Håber virkelig det er en periode han bare skal igennem, for man når da at blive helt kulret af det.
Håber også for jer at Linea også bare har en dårlig periode. Det er underligt sådan som et lille menneske kan få en helt ud til ens tålmodighedsgrænse.
apr 2012
Dagens billeder :)