{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

Søvn 13 måneder dreng {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har brug for et råd, men dreng på 13 måneder kan vi ikke få til at falde i søvn selv, det kan tage flere timer før han falder i søvn. Og da jeg har termin termin med lillesøster D. 4 oktober har vi virkelig brug for at han snart lære og falde i søvn sel, vores putteritual foregår sådan ger, efter aftensmaden omkring 18.30-19 ud og i bad, ind og pusles efter og have nattøj på, også kommer han med i sengen og for en flaske på 150 ml med sødmælk, men når han så er færdig, så starter det med at han sætter sig ned i benenden og græder og det tager flere timer og putte ham. Nogen der har prøvet det samme som har et godt råd?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søvn 13 måneder dreng
  • #1   2. sep 2013 Har desværre ingen gode råd, men da vores søn på 9 mdr gør mere eller mindre det samme så følger jeg lige med... og tillykke med lillesøster smiley

• #2   2. sep 2013 Det ikk en bøvs der trykker??

Emma er aldrig blevet puttet med en flaske ejeg har altid givet mælk i stue ide putning.

Da hun fik flaske ventede jeg med nattøj til hun havde spist så hun kunne nå bøvse af inden hun kom i seng,

• #3   2. sep 2013 for vores vedkommende er det ikke en bøvs da han heller ikke får flaske i sengen...

• #5   2. sep 2013 Er det ikke " bare " fordi han mangler noget tryghed når han skal sove ?
    Hvad hvis en af jer bliver hos ham ?

• #6   11. sep 2013 Vi havde samme problem med vores søn da han var 11 mdr .. (Nu 13 mdr) ... Vi ændrede vores aften rutiner til således ... 1/2 time før sengetid bliver der sat stille musik på mens vi leger meget roligt .. Så får han aftengrød, skiftes til nattøj, læse historie på mors skød på børneværelset og så godnat kys og ned og ligge ...

De første 2 uger sætte/stod han op i sengen og græd .. Så gik vi ind og sagde "det er okay vi er lige her, godnat" lagde ham ned og gik ud .. Lige så snart han græd så ind igen og samme rutine .. Efterhånden gik der flere minutter mellem gråd/brok og nu kan vi lægge ham og han sover bare smiley det er en hård kamp i 2-3 uger men det er det værd smiley

Og prøv det med godnat grød istedet for flaske ? smiley evt giv ham en tår lun mælk af kop inden du lægger ham ned i sengen smiley

Kommentér på:
Søvn 13 måneder dreng

Annonce