1.203 visninger
|
Oprettet:
Søvn 13 måneder dreng {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har brug for et råd, men dreng på 13 måneder kan vi ikke få til at falde i søvn selv, det kan tage flere timer før han falder i søvn. Og da jeg har termin termin med lillesøster D. 4 oktober har vi virkelig brug for at han snart lære og falde i søvn sel, vores putteritual foregår sådan ger, efter aftensmaden omkring 18.30-19 ud og i bad, ind og pusles efter og have nattøj på, også kommer han med i sengen og for en flaske på 150 ml med sødmælk, men når han så er færdig, så starter det med at han sætter sig ned i benenden og græder og det tager flere timer og putte ham. Nogen der har prøvet det samme som har et godt råd?
okt 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 4 Svar: 106
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
Emma er aldrig blevet puttet med en flaske ejeg har altid givet mælk i stue ide putning.
Da hun fik flaske ventede jeg med nattøj til hun havde spist så hun kunne nå bøvse af inden hun kom i seng,
okt 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 4 Svar: 106
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 100 Svar: 694
Hvad hvis en af jer bliver hos ham ?
jul 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 1 Svar: 10
De første 2 uger sætte/stod han op i sengen og græd .. Så gik vi ind og sagde "det er okay vi er lige her, godnat" lagde ham ned og gik ud .. Lige så snart han græd så ind igen og samme rutine .. Efterhånden gik der flere minutter mellem gråd/brok og nu kan vi lægge ham og han sover bare det er en hård kamp i 2-3 uger men det er det værd
Og prøv det med godnat grød istedet for flaske ? evt giv ham en tår lun mælk af kop inden du lægger ham ned i sengen
Søvn 13 måneder dreng