{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.328 visninger | Oprettet:

Cykelanhænger vs. cykelstol {{forumTopicSubject}}

Magnus nærmer sig 3 år.
Vi har siden han måtte side i sin cykelstol, cyklet mindst 10 km om ugen. Dette stiger fra november til 18 til 20 km pr dag

Synes nok der er ed at være pladsmangel på den kære cykel (Har jo kun kurven til ting.

Overvejer om vi skal have en cykelanhænger, men er i syv sind.

Der er jo plads til lidt mere + jeg kan have rygsæk og cykeltasker på. Desuden vil han være bedre beskyttet mod vind og vejr og cyklen ville ikke ryste når han rokker rundt.

Men ved ikke hvordan jeg har det med at han sidder så langt bagved, selvom jeg har læst at cykelanhængere skulle være sikrere.
Og er de ikke mega tunge at cykle med?

Nogen erfaringer?
Nogen der har prøvet begge?
Hvad er jeres mening?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykelanhænger vs. cykelstol
  • #1   12. sep 2013 Jeg har begge dele og har været rigtig glad for begge dele.
    Jeg har to unger der om vinteren altid sad i hængeren med et tæppe på, og en dybe/tæppe over sig- jeg har altid cyklet rigtig meget med ungerne, og ville aldrig undvære den. De sidder bare lidt bedre i stolen om vinteren. Om
    Sommeren cyklede den store selv. Og den lille sad bad i stolen, med mindre jeg viste vi skulle have rigtig meget med smiley

Ang, vægten, hvis der er lift i dækkene på cykel + hænger er den bestemt ikke tung at køre med smiley

Nu er den lille også begyndt at cykle selv- men det kommer jo snart en lille som kan bruge den. Jeg beholder den hvertfald.
    Har så næse hjul til, så jeg bruger den faktisk også som tvillinge vogn smiley

• #2   13. sep 2013 Vi har også begge dele og er også rigtig glad for begge dele. Der må være 45kg i den vi har, og når vi kommer op mod 25-30 kg, så kan jeg godt mærke den er der smiley Ellers der det faktisk ikke meget værre end stolen. Dog skal man lige huske at man er bredere og længere med vognen på smiley

• #3   13. sep 2013 Jeg valgte stolen og kun den da jeg cykler på meget små veje og ville ikke tør cykle med vognen da den alligevel er lidt bredere at køre med.. smiley
    Men har du gode veje at cykle på så ville jeg egentlig tage begge dele for det er hyggeligt de er med på cyklen smiley

• #4   13. sep 2013 Jeg har en cykelanhænger. Jeg er så glad for den. Den har mange funktioner. Den kan som sagt spændes på cyklen, med et andet forhjul er det en babyjogger til løb, igen skift af forhjul og vi har en lækker klapvogn. Der kan også købes meder til vores så man kan stå på ski med den:) Vi dyrker rigtig meget motion (cykling og løb) så vores chariot cougar er bare fantastisk:):)

Kommentér på:
Cykelanhænger vs. cykelstol

Annonce