Cykelanhænger vs. cykelstol {{forumTopicSubject}}
Magnus nærmer sig 3 år.
Vi har siden han måtte side i sin cykelstol, cyklet mindst 10 km om ugen. Dette stiger fra november til 18 til 20 km pr dag
Synes nok der er ed at være pladsmangel på den kære cykel (Har jo kun kurven til ting.
Overvejer om vi skal have en cykelanhænger, men er i syv sind.
Der er jo plads til lidt mere + jeg kan have rygsæk og cykeltasker på. Desuden vil han være bedre beskyttet mod vind og vejr og cyklen ville ikke ryste når han rokker rundt.
Men ved ikke hvordan jeg har det med at han sidder så langt bagved, selvom jeg har læst at cykelanhængere skulle være sikrere.
Og er de ikke mega tunge at cykle med?
Nogen erfaringer?
Nogen der har prøvet begge?
Hvad er jeres mening?
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
Jeg har to unger der om vinteren altid sad i hængeren med et tæppe på, og en dybe/tæppe over sig- jeg har altid cyklet rigtig meget med ungerne, og ville aldrig undvære den. De sidder bare lidt bedre i stolen om vinteren. Om
Sommeren cyklede den store selv. Og den lille sad bad i stolen, med mindre jeg viste vi skulle have rigtig meget med
Ang, vægten, hvis der er lift i dækkene på cykel + hænger er den bestemt ikke tung at køre med
Nu er den lille også begyndt at cykle selv- men det kommer jo snart en lille som kan bruge den. Jeg beholder den hvertfald.
Har så næse hjul til, så jeg bruger den faktisk også som tvillinge vogn
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 55 Svar: 534
Men har du gode veje at cykle på så ville jeg egentlig tage begge dele for det er hyggeligt de er med på cyklen
jun 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 139
Cykelanhænger vs. cykelstol