{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.836 visninger | Oprettet:

MorOgStolt
MorOgStolt
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

Leander vs. Stokke seng ? {{forumTopicSubject}}

Godaften piger,

Lige her inden Grey's anatomy starter ville jeg hører om nogen har enten den ene eller den anden type seng?

Vi har en Juno til den første men hun er ikke færdig med den når den næste kommer.

Er lidt vild med den lille stokke med hjul som kan tages med rundt i huset, og bygges ud til tremme- og juniorseng.

Leander er jo en tremmeseng som også kan bygges ud men så skal vi investere i en leander vugge også.

Prismæssigt tror jeg det er ret ens smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leander vs. Stokke seng ?
  • #1   16. sep 2013 Vi havde stokke sengen til Axl, alle tre modeller og vi knuselsker den seng. Desværre passer den bare ikke ind på lillebrors værelse for så havde vi helt klart brugt den igen..
    Den får alle mine anbefalinger med på vejen..

• #2   16. sep 2013 Jeg har en Leander seng til min dreng smiley Den kan varmt anbefales. En meget robust seng som virkelig kan holde til noget og så er det super flot ikke mindst! smiley Skåret ud i et stykke svunget træ, ja jeg elsker den.

Hvorfor skal du have en Leander vugge også? Du kan jo bare sætte liften i sengen indtil baby bliver lidt større smiley Eller også kan du faktisk leje en Leander vugge i kære Børn smiley Det kan man i hvert fald i Kolding

• #3   16. sep 2013 Min veninde har en stokke og den er ikke nær så robust som Leander sengen, og en stokke vil jo altid have tremmer på, selv når den kan udvides, hvor imod en Leander kan man fjerne tremmerne når de bliver lidt større og så ligner det mere en rigtig seng uden "baby udsende", som måske større børn bedre kan lide, så man ikke nødvendigvis skal skifte ud fordi de ikke bryder sig om den smiley

Men tror det er et smagsspørgsmål smiley

• #4   16. sep 2013 stokke smiley

• #5   17. sep 2013 Jeg har også Juno til den ene af mine. Den står som junior seng nu, så jeg har købt en hænge vugge til baby, også er planen at store skal have nu lår baby skal have træmmeseng.

Jeg ved ikke rigtig hvorfor, men jeg kan ikke rigtig lidt hverken leander eller stokke smiley

• #7   17. sep 2013 Jeg har ingen af dem, men synes klart at Leander sengen er pænest smiley

• #9   17. sep 2013 Maja: Ja mindre kan da ikke gøre det smiley Det skal jo passe sammen smiley har har også en leander høj stol smiley

Kommentér på:
Leander vs. Stokke seng ?

Annonce