1.145 visninger
|
Oprettet:
Tid til skippe middags lur? {{forumTopicSubject}}
Hej de damer.
Hvornår holdte jeres børn med middags lur?
Emma sover stadig til middag hun er 2,5 år og er træt og sover godt to timer.
Det bare jeg har jo altid vækket hende ved tænde lys på hendes værelse og ladt hende vågne selv. I week omkring kl 8/8:30
Men jeg tænkte om vis nu jeg lod vær også lod hende sove til hun vågende selv og så skippe middags luren her hjemme vil det så drille oppe i dp?
Vores problem el det som ikk et problem men Emma sover længe vis hun ikk blirv vækket vi har prøvede lad hende sove men så kl hen ad 10:30-11 inden hun selv vågner .
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Vildt at hun sover så længe! Hvornår kommer hun i seng?
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
Emilie har også altid sovet længe som din datter, men da hun var på din datters alder skulle hun jo tidligt op og afsted i DP til hverdag - hvor hun så sov til middag.
I weekenden lod vi hende sove længe og droppede luren.
& da hun skulle i børnehave ved 2år & 9mdr stoppede hun med at sove middagslur .
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
Men tænker mere om hun så ville få bøvl med middags luren hos dp?? Vis vi skipper den her hjemme?
Ja det vild hun har sove hjerte der batter hun kommer i seng i hverdagen kl 19/19:30 og blir vækket kl 6 men sover i mens hun får tøj på og børstet tænder osv og sover i bilen på vej op til dp hun vågner først når vi lader der kl 7 også sove,R hun mellem to og tre timer til middag
Vi week blir hun puttet mellem 19/20 alt efter om vi skal noget. Og sover så til omkring kl 10/11 stykker uden og vågne ..
Sådan har hun altid sovet vi har kun været oppe oppe om natten vis hun er syg eller da hun fik tænder pga hun fik altid 4 tænder samme tid og blev voldsomt syg.
Så hvad syntes i?
mar 2008
apr 2011
Følger: 6 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 75 Svar: 803
jun 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 139
mar 2008
Tid til skippe middags lur?