Vil ikke sove til middag.. {{forumTopicSubject}}
Jeg står med et "problem" med Malou, som har stået på siden juli / august måned.
Hun vil simpelthen IKKE sove til middag! Hun sover fra kl. 18.30 - 19.00 om aftenen til kl. 8.00 næste morgen. Hvor hun kun er oppe 2 - 3 gange om natten.
Men i løbet af dagen, der kan jeg ikke få hende til at sove. Hun griner, "snakker", leger osv. hele tiden. (Hun viser altså IKKE tegn på træthed) . Men gør hun normalt aldrig - det undre mig meget at hun ikke bliver hysterisk når hun er træt, men ja.
Jeg har prøvet alt, føler jeg. Gået ture i barnevognen, leget med hende for at køre hende træt, læst tonsvis af bøger, gået frem og tilbage og sunget sange, lagt hende ud vågen og gået ud ind imellem for at vise hende jeg var der endnu - altså, så hun selv ku falde i søvn, ladet hende ligge ved mig - men INTET virker. Tøsen griner stort og snakker bare videre..
Har i nogen råd til hvad jeg kan gøre? Hun er 6 måneder nu..
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 204 Svar: 726
Nogen aftener tager hun en lille powernap. Prøvede en dag og lade hende ligge og slukke alt. Der tog hun nemlig sin lut kl 19.30. Det skulle jeg aldrig ha gjort, hun vågnede kl 24 og var frisk som bar fanden.
Men det er hårdt som mor...
Vil ikke sove til middag..