{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.541 visninger | Oprettet:

Vil ikke sove til middag.. {{forumTopicSubject}}

Jeg står med et "problem" med Malou, som har stået på siden juli / august måned.
Hun vil simpelthen IKKE sove til middag! Hun sover fra kl. 18.30 - 19.00 om aftenen til kl. 8.00 næste morgen. Hvor hun kun er oppe 2 - 3 gange om natten.
Men i løbet af dagen, der kan jeg ikke få hende til at sove. Hun griner, "snakker", leger osv. hele tiden. (Hun viser altså IKKE tegn på træthed) . Men gør hun normalt aldrig - det undre mig meget at hun ikke bliver hysterisk når hun er træt, men ja.
Jeg har prøvet alt, føler jeg. Gået ture i barnevognen, leget med hende for at køre hende træt, læst tonsvis af bøger, gået frem og tilbage og sunget sange, lagt hende ud vågen og gået ud ind imellem for at vise hende jeg var der endnu - altså, så hun selv ku falde i søvn, ladet hende ligge ved mig - men INTET virker. Tøsen griner stort og snakker bare videre..
Har i nogen råd til hvad jeg kan gøre? Hun er 6 måneder nu..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil ikke sove til middag..
  • #2   21. okt 2013 Siger det samme som Dina. En af drengene i mødregruppen sov aldrig mere end 20 minutters lur på en hel dag, han sov fra 20-7, så han havde virkelig et lille behov for søvn.

• #3   21. okt 2013 Min søn har aldrig sovet ret meget.. Nu i weekendens sover han tit maks en time på en hell dag. Kommer i seng kl 19-20 (forskelligt) og står op et sted mellem 6.30-8.30 og får så en lille lur sidst på formiddagen og holder den så kørende til han skal i seng.. Men i dagplejen sover han 8-8.30 og igen kl 12-14.30 smiley

• #4   21. okt 2013 Sådan er nogle børn Vist bar. Rebekka går i seng kl 22 og sover kun til 5.30. Om dagen sover hun kun 1,5 time i alt.

Nogen aftener tager hun en lille powernap. Prøvede en dag og lade hende ligge og slukke alt. Der tog hun nemlig sin lut kl 19.30. Det skulle jeg aldrig ha gjort, hun vågnede kl 24 og var frisk som bar fanden.

Men det er hårdt som mor... smiley

Kommentér på:
Vil ikke sove til middag..

Annonce