{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.245 visninger | Oprettet:

Søvn 7 mdr. {{forumTopicSubject}}

Hvor meget sover jeres små på omkring de 7 mdr?? Vi har lidt problemer med at vores datter ligger vågen midt om natten og snakker smiley så ved ikke helt om hun sover for meget i løbet af dagen??

Hun står op mellem 6.30 -7.00
Formiddagslur et par timer efter hvor hun sover mellem 1-2 timer
Middagslur sover hun også mellem 1-2 timer alt efter hvor længe hun har sovet om formiddagen
Sidst på eftermiddagen mellem 1/2-1 time..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søvn 7 mdr.
  • #1   24. okt 2013 Sover hun tre lure? For så ville jeg droppe den sidste.

Clara sov fra 10-12 og fra 14-16 om natten fra 19.30-7.00

• #2   24. okt 2013 Ja hun sover 3 lure da hun bare er så træt der ved 17 tiden. Men måske hun bare skal lidt tidligere i seng så?? Hun plejer at komme i seng kl. 19.30 og sover med det samme..

• #3   24. okt 2013 Okay, jeg ville droppe den lur og evt lægge hende en halv time før.

• #4   24. okt 2013 Rebekka sover næsten ligesom din datter. HUn sover dog kun 1 time af gangen.
    Og falder først i søvn kl 21-22 stykker.

Hun tager også e tidlig aftenlur omkring kl 18-19 stykker. Og den kan jeg umuligt fjerne fra hende, for hun falder i søvn med det samme og er helt færdig.
    En dag prøvede vi og lulle hende i søvn igen da hun først tog sin aftenlur kl 19, det skulle vi dog aldrig ha gjort, hun vågnede kl 24 og var helt frisk.
    Har også prøvet og rykke den, men hun er så søvnig og det lykkedes kun at rykke den 15 min. så no go her.

Måske skal i prøve og have hende længere oppe?? er hun træt igen der kl 19,30???

• #6   24. okt 2013 Mener faktisk det var ved 7 mdrs tiden at vi droppede eftermiddagsluren. Vi begyndte bare at putte lidt før, alt efter hvor træt vores dreng var. Mellem kl 18.30 og 19.00 smiley
    Nu 10 mdr og sover 2 lure

• #7   24. okt 2013 Tror jeg prøver at droppe luren om eftermiddagen smiley så må hun i seng samme tiid som sin søster kl. 19.. Hun vil ikke kunne holde sig vågen til sener end 19.30 selv om hun får en eftermiddagslur:/

• #8   24. okt 2013 Da Nikoline var 7 måneder sov hun 10-12 timer om natten, og så 2 timer om formiddagen og igen 2 timer om eftermiddagen. Hun er 9 måneder nu, og sover stadig sådan, dog kan hun godt nøjes med en times lur sommetider.

Jeg ville prøve at se, om ikke hun kunne undvære den sidste lur om eftermiddagen. Det er ret sent hun får sig en lur, og jeg tror det er derfor hun ligger vågen. Men det er også svært, hvis hun nu er træt sidst på eftermiddagen.

Der kan ikke ske noget ved at vække hende efter en halv time måske. For så har hun fået sig en lille lur, og kan sove igen til aften.

Kommentér på:
Søvn 7 mdr.

Annonce