{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.276 visninger | Oprettet:

flyverdragt vs. skisæt??? {{forumTopicSubject}}

jeg havde egentligt købt en flyverdragt til marcus, og tænkte så at jeg ville købe et par skibukser også som ekstra, men da jeg nok har været for tidligt ude, er flyverdragten blevet for lille, eller nærmere knægten er vokset som ukrudt, så nu står jeg igen og tænker over hvad jeg skal gøre, overvejer så lidt at han måske bare skal have skibukser og vinterjakke, mon det ville være okay, og fungere optimalt??? han er 4,5 år og går i børnehave...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  flyverdragt vs. skisæt???
  • Stille musen
    Stille musen Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 203
    #1   4. nov 2013 Tro både det er fordele og ulemper ved begge. Er selv til flyverdragt og ski sæt som ekstra :-). Synes flyverdragt sidder bedre og de har nemmer ved at tage den på :-). Men ikke så dejligt når de skal på toilet og den hænger på gulvet :-(, men der bukser bedre men der skal de have jakke også for at komme på toilet. smiley

  • #2   5. nov 2013 Jeg ville ikke undvære flyverdragten. I den alder tonser de så meget rundt på legepladsen, at det ikke kan undgåes at skibukser og jakke vil skille på midten, eller at der i hvert fald kommer kold luft ind. Men som ekstra sæt fungerer skisæt fint. Det har vi også selv!

  • #3   5. nov 2013 I vores børnehave vil de helst have flyverdragt, da børnene så nemmere selv kan komme på toilettet i en fart smiley

Kommentér på:
flyverdragt vs. skisæt???

Annonce