{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.323 visninger | Oprettet:

Pral af barn ;) {{forumTopicSubject}}

Jeg vil blot prale lidt af min dygtig pige på 4 år, til januar 5 år.
Laura kan skrive sit eget navn, far, mor og Emma ( veninden).
Her i sidste uge overraskede hun de voksende oppe i hendes børnehave. De er delt op i 3 grupper, Skovmussende som er de yngste, skovtroldene som er mellem og til sidst skovrødderne som er før skole gruppen. Nå men Laura er en trold og hun havde taget et puslespil som var beregnet til rødderne så de voksende var klar til at hjælpe, men nix det klarede Laura selv uden hjælp. Vi fik at vide at puslespillet faktisk var så svær at det var langt fra de fleste af rødderne der kunne lægge puslespillet selv. smiley
Selv Lauras sprog er flot, hun er begyndt at øve sig i nutid, datid og ental og flertal. smiley Nå nok pral her fra. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pral af barn ;)
  • #1   4. dec 2013 Super flot, dejlig med lidt ros på ens børn. Det løfter lige humøret en tand. smiley

  • #2   4. dec 2013 Sej lille prinsesse du har smiley

  • #3   5. dec 2013 Ja vi er også utrolig stolte af hende. Mine de 2 store kæmper med forskellige ting og har det svært i skolen, så at den bette bare kommer "flyvende" til det hele og efter lader 2 måbende forældre er jo bare dejligt. smiley Da hun var omkring de 1½ skiftede hun dagpleje fordi den hun gik hos flyttede. Den nye dagpleje spurgte så om hun kunne snakke og jeg svarede ja prøv du at stoppe hende og dagplejen kikke meget forbavsede på mig. Da tøsen så blev hentet igen sagde dagplejen ja ok hun kan GODT snakke. Griner smiley
    Det eneste vi faktisk er lidt bekymret for er om vi er nødtil at sende hende i skole før hun bliver 6. Vi skal lige ha en snak med børnehaven om de mener at kunne aktiverer hende i det sidste år for kan de det så er mor her bare ultra glad for vil nemlig helst ha hun først kommer i skole når hun ER blevet 6 år. smiley


Kommentér på:
Pral af barn ;)

Annonce