1.540 visninger
|
Oprettet:
Hyggetråd <3 {{forumTopicSubject}}
Hej smukke BG-piger.
Glæder i jer til ferie og Jul?
Vi har taget lidt forskud på ferien, og nyder den sidste rest af min barsel.
Laurits og jeg er nemlig på mini ferie ved hans mormor og morfar på Fyn, helt indtil søndag.
I dag har vi sovet længe (07.30) hygget med sen morgenmad, sovet længe til middag (også mor hihi), og været på shopping i Rosengårdcentret. Så her til aften klippede min mor Laurits, for aller første gang. Han tog det rigtig pænt og blev så fin.! Et bad senere blev han puttet og sov på 10 min.
Håber i har haft en god onsdag også, og vil dele et billede eller to med os andre.
Go aften
dec 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
Det lyder skønt med en lille miniferie, og så når I endda kunne sove længe Hvad mere kan man ønske sig.
mar 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 52 Svar: 513
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
lige et julebillede af frk. lund ørdal
sep 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
William havde en drillenisse med hjem fra børnehaven igår, så vi stod op til toiletpapir på døren, mælken var tryllet grøn og den havde gemt Williams vinterstøvler lidt sød var den dog, for den havde efterladt en gave i strømpen..
Jeg går hjemme pt. da jeg lige er stoppet på en uddannelse - starter op på ny 6. Januar, så man kan da godt sige jeg har forlænget juleferie. Det bliver i hvert fald nydt i allerhøjeste grad. Jeg er igang med at se The Walking Dead, så det har jeg brugt lidt tid på idag, foruden støvsugning og oprydning
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
Og nogle søde billeder, piger.
Ih mange gange tillykke Anita - hvor lyder det dejligt med et vinter bryllup. Vi er selv gift i efteråret for ikke at være som så mange andre der vælger sommeren. men det vigtigst er jo egentlig at man får lov at sige "ja" til hinanden.
aug 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 21 Svar: 374
feb 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 541
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
Så har Emma været hjemme et par dage og i dag er de med dag plejen i kirke og fejer jul og i morgen skal de i legestue og holde jule træs fest det skal hun ikk gå glip af når der endelig sker noget andet i dagplejen.
Hyggetråd <3