{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.519 visninger | Oprettet:

Hyggetråd <3 {{forumTopicSubject}}

Hej smukke BG-piger.
Glæder i jer til ferie og Jul?
Vi har taget lidt forskud på ferien, og nyder den sidste rest af min barsel.
Laurits og jeg er nemlig på mini ferie ved hans mormor og morfar på Fyn, helt indtil søndag.
I dag har vi sovet længe (07.30) hygget med sen morgenmad, sovet længe til middag (også mor hihi), og været på shopping i Rosengårdcentret. Så her til aften klippede min mor Laurits, for aller første gang. Han tog det rigtig pænt og blev så fin.! smiley Et bad senere blev han puttet og sov på 10 min.

Håber i har haft en god onsdag også, og vil dele et billede eller to med os andre.

Go aften smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyggetråd <3
  • Jaric W
    Jaric W Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #1   11. dec 2013 Har intet billede at dele, men her har babyfin været til juletam-tam med dagplejen og fået en lille bog af julemanden, og danset om træet. Eftermiddagen er gået med babysvømning og god mad hos olderne, som hun spiste selv med sin lille ske. Hun er 10 mdr. Hun sov også på ti min efter sådan en aktiv dag smiley

    Det lyder skønt med en lille miniferie, og så når I endda kunne sove længe smiley Hvad mere kan man ønske sig.


  • #2   11. dec 2013 Vi har brugt dagen på fødselsdag ?? Vores store dreng er blevet 3 år smiley så vi har hygget hjemme med gaver, kage og været en time i børnehave for at blive fejret smiley

    profilbillede
  • #7   11. dec 2013 lyder mega hygge. FYN ER FIN. ej okay hehe. her hjemme har jeg været til møde i odense. og så hjem og hente freja fra børnehave. så var vi nede og handle en tur og så lavede jeg risengrød til manden og Freja. og nu sidder jeg og høre julemusik og laver freja´s julegaver færdige til familie.

    lige et julebillede af frk. lund ørdal


    profilbillede
  • 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #8   11. dec 2013 Synes tiden går alt for hurtigt smiley plejer altid at glæde mig fuldstændig voldsomt, men i år har der bare været en masse at se til de sidste par uger, så tiden er bare fløjet afsted. Men glæder mig nu alligevel, julen er altid så hyggelig smiley

    William havde en drillenisse med hjem fra børnehaven igår, så vi stod op til toiletpapir på døren, mælken var tryllet grøn og den havde gemt Williams vinterstøvler smiley lidt sød var den dog, for den havde efterladt en gave i strømpen..

    Jeg går hjemme pt. da jeg lige er stoppet på en uddannelse - starter op på ny 6. Januar, så man kan da godt sige jeg har forlænget juleferie. Det bliver i hvert fald nydt i allerhøjeste grad. Jeg er igang med at se The Walking Dead, så det har jeg brugt lidt tid på idag, foruden støvsugning og oprydning smiley


  • #9   11. dec 2013 Lyder som om i får brugt tiden fornuftigt. smiley og julehygget ikke mindst, skønt.!
    Og nogle søde billeder, piger.
    Ih mange gange tillykke Anita - hvor lyder det dejligt med et vinter bryllup. Vi er selv gift i efteråret for ikke at være som så mange andre der vælger sommeren. smiley men det vigtigst er jo egentlig at man får lov at sige "ja" til hinanden.


  • #10   11. dec 2013 Har brugt dagen hos min mor.. har en af de der tude dage smiley her til eftermiddag kom min veninde på besøg og min mor har været til kaffe her til aften smiley venter en lille prins til april smiley men i kan da få et mave billede fra i dag 22+0 smiley

  • #11   12. dec 2013 Faren har valgt at tage hyggen med i vores datters seng smiley

    profilbillede
  • #13   12. dec 2013 Jeg holder lige en uges ferie. Så jeg har brugt tiden på få gjord ex ren de ting man printer over i hverdagen som få vasket pasiener og pusset vinduer inde og ude og fået Ryde ud i skabe og skuffer virkelig dejlig

    Så har Emma været hjemme et par dage og i dag er de med dag plejen i kirke og fejer jul og i morgen skal de i legestue og holde jule træs fest det skal hun ikk gå glip af når der endelig sker noget andet i dagplejen.


    profilbillede
Kommentér på:
Hyggetråd <3

Annonce