{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.792 visninger | Oprettet:

Min søn vil ikke bøvse /: {{forumTopicSubject}}

Jeg er på randen til at bryde sammen.

Min søn er i dag 16 dage og jeg har indtil nu kun kunne få ham til at bøvse 1 eneste gang og gylpe gør han også yderst sjældent.

Men jeg kan se på ham at han har ondt i maven, for han vrider sig og bliver rigtig ked af det.

Jeg syntes jeg har prøvet alt - haft ham oppe med hovedet ved min skulder og nusse + klappe blidt på ryggen/numsen i mere end 15 hver gang, bare i et lille håb om at der kommer en bøvs, jeg har prøvet at ligge ham med maven mod mine ben og løftet dem, og så holdt hovedet - jeg har haft ham liggende på ryggen og skubbet hans ben op mod maven, jeg har prøvet at ligge ham på siden og nusse + klappe blidt på ryggen/numsen.

Jeg ved snart ikke hvad jeg mere kan gøre smiley Det gør rigtig ondt at se ham så ked af det og se at han virkelig kæmper med mavekneb og så gerne vil af med noget, enten den ene eller anden vej, men at det bare er så svært for ham.

Håber der sidder nogen, der har prøvet det samme og som har nogle råd??

For jeg tænker om jeg skal have ham til en zoneterapeut? Eller kiropraktor?

For resten så ammer jeg (: Hvis det skulle være noget der er værd at vide i denne sammenhæng.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min søn vil ikke bøvse /:
  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #1   13. dec 2013 Lyder som om der godt ku sidde noget i klemme smiley

    Mht dine egne forslag vil jeg bare fortælle at man anbefaler kiropraktor før zone smiley vil helt klart få en tid hurtigt ved kiropraktor


  • #2   13. dec 2013 Ja, det er også det jeg tænker - og det er bare hårdt, både fordi han har svært ved at falde til ro, når han først er blevet ked af det.

    Jeg ved det ikke - har bare hørt og læst om både kiropraktor og zone smiley Men jeg vil kontakte en kiropraktor på mandag og så få en tid asap, så det forhåbentligt kan gøre at han ikke har mavekneb mere (:


  • #3   13. dec 2013 Jeg fik nogen rigtig gode metoder af min sp dengang med Lilli. Det kunne godt tage en halv time om at få Lilli til at bøvse. Ved ikke hvor længe du prøver, men at få dem til at bøvse er langt fra altid nemt. Tror ikke du skal bekymre dig om han ikke gylper så meget, det gjorde min datter heller ikke og det tror jeg ikke børn SKAL smiley Men synes det er svært at forklare de metoder jeg brugte. Den bedste måde jeg kan forklare er en form for ''gyngestol'' satte min datter på numsen med ansigtet ind mod mig og satte hende så hun krummede ryggen, og så rokkede jeg hende frem og tilbage. Eller satte hende på samme måde med siden til mig og rokkede hende igen, men med siden til. Tror det er den bedste måde jeg kan forklare det på. Det kunne tage laaang tid, men det var vigtigt at hun bøvsede for hendes mave var helt oppustet og hård. smiley

  • #4   13. dec 2013 Har du prøvet at ligge hende på maven i armene og have fod og arm på hver side også rokke lidt frem og tilbage (: kan huske med min den første at det var den bedste måde at bøvse på for så skulle hun nærmest ik gøre noget den kom bare (:

  • #5   13. dec 2013 Undskyld din søn selvfølgelig (:

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #6   14. dec 2013 Lyder i hvert fald som en god ide med kiropraktor smiley

    Når der eventuelt er løsnet op kan man prøve zone bagefter hvis man synes der stadig er noget... dog havde zone totalt omvendt virkning ved thea og gjorde det meget værre.


  • #7   14. dec 2013 Jeg ville også prøve med kiropraktor.
    Her kom der ofte en bøvs, hvis jeg holdt ham ind mod mit bryst og jeg bøjede mig langsomt og langt frem/nedad, når jeg skulle rejse mig op og så hurtigt op igen. Bøvs, sagde det som regel så smiley


  • #8   14. dec 2013 Min nr 2 havde også meget svært ved at bøvse i starten og fik avs i maven smiley her var de bedste metoder
    Op på skulderen og så "gnide" hånden rytmisk fra numsen og op til nakken, ikke hårdt men ret fast..
    Sidde på skødet og låne sig frem og tilbage med en arm over maven..
    Ligge hende på ryggen og lige lade hende ligge 2 min og så op på skulderen og blidt klappe på ryggen..

    Den første bøvsede bedst ved at ligge på min arm, med hoved i min albue bøjning og min hånd ca under maven.. men det er begrænset hvor længe de er små nok til den smiley


  • #9   15. dec 2013 Tusind tak for jeres gode råd!

    Jeg fik ham i dag til at slå en KÆMPE bøvs - man skulle næsten tro, det var for alle de gange han ikke har bøvset smiley Og han har ikke vredet sig efter amning, eller haft "ondt" og været ked af det smiley

    Måtte ringe til min mor og bede om råd, for den var helt gal i går aftes og i nat. Hun kom så i dag og så tog jeg ham på min arm, med maven ned på armen, en hånd og fod på hver side, og masserede ham på ryggen og så gik der lige nøjagtig 2 min, så kom den længe ventede bøvs smiley

    Nu har jeg så også læst at BioGaia dråber, kan hjælpe på babyer med luft i maven, så dette er også købt, men bliver dog kun taget i brug, hvis den er gal igen i dag.

    Han er rigtig glad og tilfreds i dag, har ikke sovet så meget de sidste 3 dage pga det, men i dag er han bare en værre sovetryne, DEJLIGT! smiley

    Så kan det være jeg kan sove en del bedre i nat (:


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #10   15. dec 2013 Jeg håber du har fundet metoden smiley

    Dog vil jeg råde til at tage til kiropraktor alligevel smiley

    Og biogaia dråber er jo også godt for immunforsvar smiley


  • #11   15. dec 2013 Godt noget virkede.. lyder meget som den metode der virkede for min den store smiley

Kommentér på:
Min søn vil ikke bøvse /:

Annonce